سوریان بازهم حذف شد!

امیر قاسمی منجزی در حالیکه توانست در مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای گزینشی المپیک ۲۰۱۶ ریو که در شهر اولان‌باتور مغولستان در جریان است با پیروزی برابر حریف ازبک راهی نیمه نهایی شود.

قاسمی در سومین مصاف خود در رقابتهای گزینشی مغولستان، رودرروی نومین جان عبداله‌یف از ازبکستان قرار گرفت و در نهایت موفق شد با ضربه فنی از سد این حریف بگذرد. وی در نیمه نهایی باید به مصاف برنده دیدار چوگوشویلی از بلاروس و نماینده ارمنستان برود.

فرنگی کار سنگین وزن ایران در دور اول دیل ریو از آرژانتین را با نتیجه ۴ بر صفر شکست داد و دور دوم بالینت‌لام از مجارستان را با نتیجه ۲ بر صفر از پیش رو برداشت.

همچنین در وزن ۵۹ کیلوگرم حمید سوریان نیز در دور نخست مقابل رومن آمویان ارمنستانی با نتیجه ۷ بر ۴ به برتری رسید اما در دور دوم با نتیجه ۴ بر ۹ مقابل آیو آنگلوف بلغار شکست خورد. در ادامه با توجه به شکست این کشتی‌گیر مقابل سئوک هاک کیم از کره جنوبی، حمید سوریان نیز از دور رقابتها کنار رفت. این دومین ناکامی سوریان در کسب سهمیه در رقابتهای گزینشی قزاقستان و مغولستان است و بدین ترتیب او تنها در یک میدان دیگر در ترکیه فرصت جبران این شکست را دارد.

آخرین مرحله مسابقات گزینشی المپیک طی روزهای ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت ماه در شهر استانبول ترکیه برگزار خواهد شد.