هنوز مانده که پرسپولیس را قهرمان بدانید

علیرضا امامی‌فر در مورد برتری پرسپولیس مقابل استقلال اهواز که در شرایط نامساعد امنیتی به دست آمد، گفت: ابتدا بگذارید از تجربه‌ام بگویم، از قدیم که برای بازی به اهواز می‌رفتیم شرایط به همین شکل بود و هنوز هم است و هیچ گونه تغییری در این مدت در این وضعیت ایجاد نشد و عجیب اینکه نیروی انتظامی هم در ورزشگاه است اما اینکه چرا با این مسائل برخورد نمی‌شود را باید مسئولان پاسخگو باشند.

وی در مورد شرایط فنی بازی، گفت: استقلال اهواز می‌دانست با چه تیمی بازی دارد و به همین دلیل از آغاز مسابقه کاملاً جلو نمی‌آمد و فقط تا وسط زمین پیشروی می‌کرد تا با این حربه به دو هدف برسد. ابتدا اینکه پرسپولیسی‌ها جلو کشیده و بتواند یک دفاع تیمی را مقابل این تیم به نمایش بگذارد و دوم اینکه استقلال بتواند از فضای لازم برای مهاجمانش به خوبی استفاده کند.

امامی‌فر تأکید کرد: پرسپولیس با توجه به جدول نیاز مبرمی به 3 امتیاز این دیدار داشت و توانست به خوبی از فضای لازمی که استقلالی‌ها آن را ایجاد کرده بودند استفاده کند. هر چند که در این بین شرایطی که برای بنگر پیش آمد و وضعیت جوی ورزشگاه در روند بازی تأثیرگذار بود اما در هر صورت مطمئناً پرسپولیس مستحق بود تا این پیروزی را به دست بیاورد.

پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا می‌توان با این پیروزی از حالا پرسپولیس را قهرمان لیگ برتر معرفی کرد، گفت: به هیچ عنوان نباید این اتفاق بیفتد چون همه بازی‌های پرسپولیس سخت است. در هر صورت بازی‌ها پخش مستقیم می‌شود و همه حریفان برای نشان دادن خود انگیزه زیادی دارند.

وی افزود: شرایط جدول کاملاً مشخص است و تیم‌هایی که در حال سقوط هستند و از سوی دیگر تیم‌هایی که به دنبال قهرمانی و سهمیه هستند طوری بازی می‌کنند که امتیازی را از دست ندهند. مثل همین استقلال اهواز که به هیچ وجه حریف دست و پا بسته‌ای نبود به همین دلیل معتقدم که تا پایان لیگ پرسپولیس حریفان آسانی ندارد با این حال معتقدم که با توجه به شرایط سرخ‌پوشان می‌توانند جلوی نفت شرایط بهتری داشته باشند.