شجاع خلیل‌زاده در مورد پیروزی مقابل الهلال عربستان گفت: خوشحالم که سه امتیاز مهم گرفتیم و به مرحله حذفی صعود کردیم که این اتفاق برای اولین بار در تاریخ تراکتورسازی رخ داد. شکست دادن تیم پرقدرت الهلال آسان نبود، ولی خوشبختانه به این مهم دست پیدا کردیم تا مردم ایران و هواداران تراکتورسازی را شاد کنیم.

وی در ادامه در خصوص اینکه پیش‌بینی‌اش از حریف تراکتورسازی در مرحله حذفی چیست، اظهار داشت: فعلاً چیزی مشخص نیست، ولی ما دوست نداریم در مرحله بعدی با الاتحاد عربستان بازی کنیم، چون در این صورت باید دوباره به خارج از ایران برویم. هواداران ما دوست دارند بازی تراکتورسازی را در لیگ قهرمانان ببینند و امیدوارم با قرعه‌ای مواجه شویم که در زمین خودمان بازی کنیم.

خلیل‌زاده در مورد شانس قهرمانی تراکتورسازی در لیگ برتر گفت: ما شانس داریم، ولی سرنوشت قهرمانی دست خودمان نیست و باید منتظر توقف دیگر مدعیان باشیم. با این حال هنوز شانس داریم و باید در بازی‌های باقیمانده هم نهایت تلاش خودمان را انجام دهیم.

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در مورد اینکه با پایان خدمت سربازی‌اش چه تصمیمی برای فصل بعد خواهد گرفت، گفت: من با تیمی مذاکره نکرده و تصمیمی هم برای فصل بعد نگرفته‌ام. الان فقط به موفقیت تراکتورسازی فکر می‌کنم.