جری بنگستون در بازی اخیر پرسپولیسی ها و در غیاب مهاجم اول این تیم هر دو گل سرخ پوشان را به ثمر رساند تا باعث پیروزی این تیم شد، مهاجم گلزن هندوراسی که از بازی هفته سوم لیگ پانزدهم به عضویت سرخ پوشان درآمد و در دقیقه 75 بازی این تیم در برابر سپاهان برای اولین بار پیراهن این تیم را به تن کرد تاکنون توانسته 7 بار هواداران پرسپولیس را خوشحال کند.

 

البته مهاجم تیم ملی هندوراس هیچگاه به عنوان یکی از بازیکن های ثابت این تیم مطرح نشد، حتی گلزنی در دربی و یا به ثمر رساندن گل سه امتیازی هم باعث نشد تا بنگستون راهی در ترکیب اصلی پرسپولیسی ها بیابد که شاید دلیل این موضوع را می توان در سردی ذاتی این بازیکن دانست. سرمایی که حتی در شادی گل های او نیز پیداست و همانطور که در تصاویر، این بازیکن را بعد از به ثمر رساندن دو گلش در بازی با استقلال اهواز می بینیم انگار نه انگار که او با ضربه هایش سه امتیاز شیرین و حساس را برای تیم صدرنشین به ارمغان آورده است. 

 

جری بنگستون تاکنون در 16 بازی برای سرخ پوشان به میدان رفته است، دیدارهایی که در مجموع 601 دقیقه بازی را در پی داشت و در بازی برابر تیم های ملوان(2 گل در 2 بازی)، استقلال اهواز(2 گل در 1 بازی)، استقلال تهران، تراکتورسازی و گسترش فولاد تبریز او توانسته هواداران تیمش را خوشحال کند. البته دو گل از هفت گل این مهاجم از روی نقطه پنالتی به دست آمده است.

 

با توجه به اینکه بنگستون تنها در 6 بازی به عنوان بازیکن اصلی پا به میدان گذاشته است می توان گفت آمار قابل توجهی را از خود به جا گذاشته است اما شاید از بدشانسی او باشد که مهدی طارمی و علی علیپور در بهترین فرم آمادگی به سر می برند و به نوعی باید به سرمربی این تیم حق داد تا این بازیکن را روی نیمکت بنشاند. نیمکت نشینی که گاهی اوقات از آرام بودن و در چشم نبودن بیش از حد این مهاجم هندوراسی سرچشمه می گیرد.