هدی پاشازاده با حضور در برنامه شب های فوتبالی، ضمن تشکر از کادر فنی به خاطر شرایط روحی که بعد از باخت در دربی به وجود آوردند گفت: «جمع کردن تیم بعد از باخت در دربی کار راحتی نبود. این کار بزرگی بود که تیم را جمع و جور کنید و سه گل هم به فولاد بزنید. استقلال باید همیشه این طور بازی کند.»

 

پاشازاده درباره صدر جدول که استقلال از دست داده است گفت: «صدر جدول را از دست داده ایم اما من الان فقط به یک چیز فکر می کنم. امیدوارم استقلال قهرمان شود. من پیامک هایی از شهرهای ایران دارم که بستگان طرفداران استقلال به خاطر نتایج تیم در بیمارستان بودند.»

 

او ادامه داد: «وقتی انتقادی می شود نباید از دستس منتقدین ناراحت شد. ما در بازی با سپاهان هرگز خوب نبودیم و شاید نتیجه ای بدتر از نتیجه دربی باید رقم می خورد. وقتی تیمی صدر جدول است می گویند انتقاد نباشد، این درست اما می شود نقد فنی کرد. تیمی که در صدر قرار دارد باید اقتدار داشته باشد. استقلال مقابل پدیده به مشکل خورد و همه چیز از همان جا شروع شد. یک سری از بازی ها را باید برد و بازی با پدیده را باید می بردیم.»

 

پاشازاده ادامه داد: «من اگر تیمی مثل استقلال را داشتم آزادی را برای هر تیمی جهنم می کردم. این همه هوادار در تهران و شهرستان. اصلا نباید اجازه داد که تیم حریف در خانه فکر کند و به بازیسازی برسد. کادر فنی باید شجاع بودن را به بازیکنان منتقل کند.»

 

او در پایان گفت: «من از همه هواداران می خواهم که استقلال را در این هفته های پایانی تنها نگذارند. حتی خودم هم اگر بتوانم بلیت می خرم و می آیم و استقلال را تشویق می کنم. آن هم نه به خاطر نام هیچ فردی، بلکه به خاطر نام استقلال.»