واکنش عجیب خوردبین به اتفاقات اهواز

محمود خوردبین پس از پایان تمرین امروز پرسپولیس اظهار داشت: واقعا من باید بگویم که متاسفم. روز بسیار سختی بود. وقتی وارد فرودگاه اهواز شدیم تماشاگران خودمان در vip حضور داشتند و با سختی از آن محل خارج شدیم. هماهنگ کردیم تا از روی باند خارج شویم. اینها تماشاچیان خودمان بودند که این انتظار را از آنها نداشتیم. اما به نظر خودشان چون ما را خیلی دوست داشتند می خواستند بازیکنان را ببینند که کار جالبی نبود و بنده چنین اجازه ای ندادم. لحظه ورود هم دقیقا چنین مشکلی بود.

وی ادامه داد: مسئول ورزشگاه به ما می گفت تقصیر شماست که این همه هوادار به ورزشگاه آمده و این اتفاقات رخ داده است. یک خانمی آنجا حضور داشت که یک میلیون تومان از من پول می خواست تا خسارت بگیرد و به همین دلیل درگیری هایی رخ داد. اگر آقای طالقانی استادیوم را عوض می کرد و برای او متاسفم که چنین حرفی را زده. به نظر من مشکل اصلی خود رئیس هیات فوتبال خوزستان بود. مقصر اصلی از نظر من همین آقای طالقانی است که حرف هایی را علیه پرسپولیس بر زبان آورده است.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه گفته می شود نقشه کشیده شده تا امنیت ورزشگاه تختی کم به نظر برسد تصریح کرد: این را هم از آقای طالقانی بپرسید چون نقشه او بود نه ما. به آقای تاج بگویم که شما قدرت اول سازمان لیگ هستید. باید به این مسئولان دستور بدهی تا کارشان را درست انجام دهند. من چند بار خواهش کردم که اجازه ندهند بازی در چنین ورزشگاهی برگزار شود. چرا این کار را نکردند. حتما دستی در کار بوده و همین آقای طالقانی خواسته این اتفاقات آنجا بیفتد. از آقای فرماندار تشکر می کنم که ما را برد و وارد فرودگاه کرد. همچنین نیروهای انتظامی سنگ های زیادی را تحمل کردند و زخمی شدند.

خوردبین درباره رویارویی با گسترش فولاد و مشکل زمین تبریز گفت: به نظر من برای اینکه این اتفاقات تکرار نشود باید آن بازی هم در ورزشگاه یادگار برگزار شود.

وی درباره اینکه برانکو در نشست خبری پایان بازی شرکت نکرده بود افزود: به او گفتند که باید در نشست خبری حاضر شوی اما برانکو به نشانه اعتراض گفت حاضر نیستم این کار را انجام دهم.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره غیبت متوالی برخی بازیکنان پرسپولیس افزود: ما به اندازه کافی بازیکن برای بازی های بعدی داریم. پس جای نگرانی وجود ندارد.

خوردبین درباره درگیری دو بازیکن جوان این تیم در تمرین امروز گفت: حتما با آیینه چی و قدیمی پور برخورد می کنیم. چون فکر می کنند بزرگ شده اند.