در مقابل تراکتورسازی چیزی برای از دست دادن نداریم!

مرتضی کرمانی مقدم روز شنبه در نشست خبری پیش از بازی با تیم تراکتور سازی تبریز افزود: راه آهن و ملوان اکنون وضعیت بسیار بهتری نسبت به تیم سیاه جامگان در لیگ برتر بدست آورده اند و این موضوع شرایط را برای تیم ما بسیار سخت کرده است.

وی اظهار کرد: اگر بازی های تیم سیاه جامگان را مشاهده کرده باشید قطعا به اشتباهات این بازیکنان در دقایق پایانی پی می برید. وی گفت: همه در تیم سیاه جامگان در حال تلاش هستند اما بدشانسی از تیم ما دست بر نمی دارد.

کرمانی مقدم افزود: امیدوارم بتوانیم از خستگی تیم تراکتورسازی تبریز استفاده کرده و سه امتیاز بازی را کسب کنیم. وی با بیان اینکه آمادگی جسمانی تیم ما مناسب نیست اظهار کرد: بدنسازی در ابتدای فصل برای تیم بسیار مهم است و به همین دلیل برخی بازیکنان پس از یک بازی دچار آسیب دیدگی می شوند. وی به مشکلات مالی این باشگاه نیز اشاره کرد و گفت: مربی دروازه بان و مربی بدنساز در اختیار نداریم و بیشتر تمرین ها توسط سرمربی انجام می شود.

مربی تیم سیاه جامگان افزود: نباید استرس از دست دادن سه امتیاز را داشته باشیم و بازیکنان باید با همه توان خود به میدان بروند.

وی ادامه داد: تیم تراکتور سازی تبریز عملکرد بسیار خوبی داشته و بر همین اساس کار ما بسیار سخت و دشوار است. وی با بیان اینکه بهروز افشار را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم اظهار کرد: رضا عنایتی نیز مصدومیت جزئی دارد اما احتمال دارد در لیست قرار گیرد و از وی استفاده شود.

«امیر قلعه نویی» سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز به نشست خبری قبل از بازی با تیم سیاه جامگان نرسید. تیم سیاه جامگان در چهارچوب هفته 27 لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت 17:30 فردا (یکشنبه) در ورزشگاه ثامن مشهد به مصاف تیم تراکتورسازی تبریز می رود. تیم سیاه جامگان با 21 امتیاز در رده پانزدهم لیگ برتر فوتبال و تیم تراکتور سازی تبریز نیز با 42 امتیاز در رده چهارم این لیگ قرار دارد.