در خصوص اتفاقات تلخ اهواز و اینکه بازیکنان پرسپولیس پیش از بازی تا پایان مسابقه بیشتر به این فکر می‌کردند که سالم به تهران برگردند،‌ عنوان کرد: دقیقا همین‌طور است، متاسفانه این مسئله خواسته یا ناخواسته در روحیه بازیکن ما تاثیر منفی گذاشت و این تاثیر در عملکرد آنها نیز دیده شد. وقتی آن اتفاقات در کنار زمین رخ داد، روشن است که ناخودآگاه این فکر به بازیکنان خطور کند که آیا سالم به تهران بازخواهند گشت یا نه، اما با تمام این مشکلاتی که دیدید، بازیکنان من با تمام وجودشان در زمین جنگیدند و شخصیت و ذهنیت واقعی خودشان را به نمایش گذاشتند.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: بار دیگر به همه ثابت شد هیچ عاملی نمی‌تواند جلوی موفقیت پرسپولیس را بگیرد و من لازم می‌دانم از شاگردانم بابت زحماتی که می‌کشند تشکر کنم، آنها نشان دادند که قهرمان واقعی هستند. همین‌طور تشکر می‌کنم از بازیکنان تیم استقلال اهواز که هرگز رو به ضدفوتبال نیاوردند و مانند یک حریف واقعی در زمین ظاهر شدند.

وی درباره اینکه این اتفاقات از لحاظ حرفه‌ای می‌تواند جایگاهی در فوتبال امروز دنیا داشته باشد یا نه، گفت: مسلما هیچ‌کس این اتفاقات را تایید نمی‌کند اما نمی‌توان گفت در هیچ جای دنیا مشابه این اتفاق رخ نمی‌دهد، شاید اتفاقاتی شبیه آن کمتر یا بیشتر در هر ورزشگاهی در سرتاسر دنیا رخ دهد اما امیدوارم دیگر چنین صحنه‌ای را در ایران نبینیم.

برانکو در پاسخ به این سوال که با این شرایط توصیه‌ای برای مسئولان سازمان لیگ دارید یا نه گفت: مسلما وظیفه من نیست که بخواهم در خصوص این موارد با مسئولان سازمان لیگ صحبتی داشته باشم اما قطعا نماینده‌های فدراسیون و هیئت همراهی که در ورزشگاه حضور داشتند ریز به ریز صحنه‌ها را به گوش مسئولان برگزارکننده مسابقه خواهند رساند.

سرمربی پرسپولیس درباره عملکرد خوب جری بنسون در دیدار با استقلال اهواز و اینکه آیا باز هم این بازیکن به نیمکت پرسپولیس باز خواهدگشت، گفت: روز گذشته بنسون پیروز نشد بلکه تیم پرسپولیس بود که برنده از میدان بیرون آمد. بنسون در این بازی 2 گل زد و دستاورد بزرگی برای خودش و پرسپولیس رقم زد و من به او تبریک می‌گویم. همچنین تقدیر می‌کنم از همه بازیکنان، مسلما اگر امید عالیشاه پاس نمی‌داد بنسون نمی‌توانست گل بزند. اگر علیپور آن عکس‌العمل مناسب را قبل از رسیدن توپ به امید نشان نمی‌داد باز هم این گل اتفاق نمی‌افتاد و حتی مهار توپ توسط مکانی روی ضربات ایستگاهی. همه اینها دست به دست هم می‌دهد تا یک تیم موفق شود، ما یک تیم هستیم و همه تلاش می‌کنیم تا به آنچه می‌خواهیم برسیم.

به گزارش تسنیم، برانکو همچنین در گفت‌وگویی دیگر اظهار داشت: این برد با ارزش متعلق به هواداران‌مان است. هوادارانی که روز گذشته در ورزشگاه تختی حضور داشتند و ضمن حمایت خیلی خوبی که از تیم ما انجام دادند متاسفانه اتفاقات تلخی برای آنها در پایان بازی رخ داد.

سرمربی پرسپولیس در خصوص وقفه‌ای که در بازی پرسپولیس و استقلال اهواز به وجود آمد عنوان کرد: ما نیم ساعت دیر به رختکن رفتیم و بعد از آن وقتی بازیکنان در زمین بدن‌های خود را گرم کردند 50 دقیقه طول کشید تا بتوانیم به رختکن برگردیم و این وقفه به وجود آمده تاثیر منفی روی تیم ما گذاشت، اما با این حال بازیکنان در زمین با تمام وجودشان جنگیدند و نتیجه‌ای که دنبال آن بودیم را رقم زدند.

برانکو در مورد محرومیت رامین رضاییان از دیدار بعدی تاکید کرد: متاسفانه رضاییان را در بازی با نفت در اختیار نداریم اما این نمی‌تواند عاملی شود که ما از مسیر جاه‌طلبانه‌ای که در آن قرار داریم دور شویم. رامین بازیکن بسیار مهمی برای پرسپولیس است در حالی که در کنار او بابک حاتمی را هم داریم که باید از این شانس بزرگ نهایت استفاده را ببرد و انتظارات را برآورده کند.

وی  درباره 3 بازی آینده‌ای که پرسپولیس پیش‌رو دارد گفت: 3 فینال پیش رو داریم و باید با تمام وجودمان در این بازی‌ها بجنگیم تا به آنچه می‌خواهیم برسیم.

سرمربی پرسپولیس در پایان با ابراز خوشحالی از اینکه صحیح و سالم است گفت: من سرم خیلی سفت است و به همین خاطر از اتفاقات اهواز سالم برگشتم.

برانکو درباره اینکه استقلال سایه به سایه تیمش در حال حرکت است، عنوان کرد: استقلال رقیب اصلی ما برای قهرمانی است و طبیعی است که آنها پشت ما قرار داشته باشند اما خیلی مهم بود که ما برای کنار زدن استقلال دربی را ببریم و این کار را کردیم تا هواداران‌مان خوشحال شوند.