خسرو حیدری: سرمربی ما مظلوم است

خسرو حیدری در حاشیه تمرین دیروز استقلال درباره بازی با فولاد اظهار داشت: درباره بازی باید بگویم یک بازی خیلی خوب بود. از اوایل هفته تصمیم گرفته بودیم که  خوب تمرین کنیم و بتوانیم در بازی همه چیز را اجرا  کنیم که خداراشکر توانستیم با هفته قبل فرق می کردیم. دیروز بزرگ و جوان می خواستیم به تیم کمک کنیم. 

وی افزود: روز بازی از گرم کردن مان معلوم بود می خواهیم ببریم به بچه ها گفتم با این گرم کردن برنده هستیم. تصمیمی گرفتیم هرکسی که بازی می کند بهترین عملکرد را داشته باشد.

هافبک استقلال خاطرنشان کرد:در این بازی خیلی ها شاید بازی نکردند مثل آرش برهانی و وحید طالب لو ولی اگر نگاه کنید روی نیمکت آنها بودند که خودشان را به ما می رساندند.

حیدری افزود:واقعا تیم شده ایم و امیدوارم بتوانیم در سه بازی آینده به هدف مان برسیم. همانطور که 24 هفته صدرنشین بودیم و پرسپولیس و ذوب آهن ما را تعقیب می کردند و  حالا ما به دنبال پس گرفتن صدر جدول هستیم.

 

 

وی درباره اتفاقات رخ داده در دربی بیان داشت: دربی دیگر تمام شد و دوست نداریم درباره اش صحبت کنیم. حالا تصمیم داریم 4 بازی را با تمام توان ادامه دهیم و به گذشته فکر نمی کنیم تشکر ویژه می کنم از تماشاگرانی که به استادیوم آمدند هرچند کم بودند اما اگر آنها نبودند ما بازی را نمی بردیم دست همه آنها می بوسم. ما یک هفته بد را سپری کردیم. امیدوارم با بازی  اخیرمان به هواداران مان اطمینان خاطر داده باشیم تا جایگاه اصلی مان را به دست بیاوریم.

حیدری درباره شانس قهرمانی استقلال در مقایسه با پرسپولیس گفت: فوتبال اصلا زیبایی اش به همین غیرقابل پیش بینی بودن هاست خیلی از تیم های بزرگ دنیا مثل بارسلونا بازی ساده را باخته  اند این می تواند برای هر تیمی پیش بیاید. ما اول از همه هم قسم شدیم تا بازی های خودمان را یک تیم باشیم. این قسم برای ما مهم تر است. ما به دنبال قهرمانی هستیم و انشاالله تلاش می کنیم بتوانیم رقیب سنتی مان را بگیریم. 

وی درباره شایعه اختلاف در تیم گفت: من فکر نمی کنم اختلافی وجود داشته باشد. بعد از دربی دورهم جمع شدیم و هم قسم شدیم که از این به بعد هرچه بوده فراموش کنیم خیلی مواقع بوده که ما پرسپولیس را چند بار پشت سر هم شکست داده ایم این واقعیت فوتبال است. الان مهم تر از هرچیزی تیم ماست و اینکه یک دل باشیم. جوان ها به تیم خیلی کمک می کنند مثل نورافکن، برزای، اسماعیلی که آینده استقلال را رقم می زنند.از طرفداران می خواهم برای بازی پنجشنبه ما را حمایت بیشتری نمایند چون اگر آنها نباشند بازی جذابیتی نخواهد داشت.

حیدری گفت: ما کاری به تیم های دیگر نداریم. شاید هر تیم دیگری بگوید ما از الان قهرمان هستیم ولی جام در بازی آخر به دست قهرمان می رسد و هر تیمی که لیاقت داشته باشد قهرمان می شود خیلی از تیم ها هنوز شانس دارند و روی کاغذ نمی توان گفت چه تیمی قهرمان است. بچه ها دیروز سنگ تمام گذاشتند.

وی درباره اتفاقات حاشیه ای دربی و اینکه وی گفته بود دیگر برای استقلال بازی نمی کنم بیان داشت: اولین بار بود که در فوتبال من این اتفاق افتاد و بعد از تعویض ناراحت شدم و عکس العمل نشان دادم در صفحه شخصی خودم نوشتم که  فکر کردم می توانم به تیم کمک کنم کارم ولی حرفه ای نبود از  مظلومی و کل تیم عذرخواهی کردم.  مظلومی شخصیتی دارد که واقعا مظلوم است فامیلی شان هم مظلومی است بازی با فولاد بیشتر برای آنکه حمایت مان را از ایشان نشان دهیم انجام دادیم. تمام تلاش مان را می کنیم. آقای مظلومی خیلی تلاش کرده و خیلی زمان ها بوده که من ، جابر، محسن کریمی و ... مصدوم بوده ایم بابت آن  اتفاقات دربی هم همین جا بار دیگر از آقای مظلومی عذرخواهی می کنم. بازیکنی که تعویض می شود نباید اعتراض کند. حتی بازیکن نیمکت نشین هم نباید اعتراض کند این را باید جوان های ما بدانند بازیکن حرفه ای وقتی تعویض می شود نباید عکس العمل نشان دهد.