چرا علیه افشارزاده شعار می دهند؟

مقداد نجف نژاد  در خصوص دیدار این تیم مقابل فولاد اظهار داشت: استقلال در این بازی بسیار خوب ظاهر شد و توانست سه امتیاز باارزش را کسب کند. من به کادر فنی و بازیکنان بابت این برد تبریک می گویم.

وی ادامه داد: استقلال واقعی همین است و مردم همین استقلال را می خواهند که زیبا و با طراوت بازی می کند. باید پیش تر این اتفاق می افتاد. امیدوارم در ادامه لیگ با همین انگیزه بالا در میادین ظاهر شویم تا بتوانیم در پایان یک عنوان خوب را کسب کنیم.

رئیس هیات مدیره استقلال درباره اینکه آیا استقلال هنوز هم شانس قهرمانی دارد یا خیر تاکید کرد: سال گذشته هم در آخرین دقایقی قهرمان لیگ معلوم شد. فکر می کنم امسال هم آخرین بازی تعیین کننده باشد. استقلال و دو تیم دیگر شانس های مسلم قهرمانی هستند.

نجف نژاد درباره بی احترامی هایی که به افشارزاده در ورزشگاه شد بیان داشت: اینها بی انصافی است. بنده به عنوان رئیس هیات مدیره شاهد هستم که افشارزاده از تمام توان خود برای موفقیت استقلال استفاده می کند. دیگر نمی دانم ایشان چه کاری باید انجام دهد. ما به عنوان هیات مدیره از ایشان رضایت کامل داریم.

وی در پایان افزود: ما هنوز هم یک پای قهرمانی هستیم و هنوز سه بازی تا پایان فصل باقی مانده است. هواداران باید بیشتر صبور باشند و اگر قهرمانی می خواهند تا روز آخر از تیم حمایت کنند.