هافبک پرسپولیس: من شرمنده مهرداد هستم

مهرداد کفشگری جوابگوی سوالات ما شد.

* بازی پرسپولیس در اهواز را دیدی؟

من به دلیل محرومیت از این بازی به شمال رفته بودم تا در مراسم تدفین مهرداد اولادی شرکت کنم. متأسفانه صحنه‌ها را از تلویزیون می‌دیدم و تأسف می‌خوردم. حرف من این است سه امتیاز چقدر ارزش داشت که چنین اقداماتی را در اهواز شاهد بودیم؟ و در این بین معلوم نبود مسئولان چه می‌کردند، به نظرم باید در دقیقه 40، 50 دیدار را قطع و نتیجه را سه بر صفر به نفع ما می‌کردند چون هیچ‌کس آنجا تأمین جانی نداشت.

* با اختلاف سه امتیازی در صدر، چقدر به قهرمانی امیدوارید؟

خیلی، سرنوشت قهرمانی دست خودمان است و طوری کار خواهیم کرد تا این شانس بزرگ را از دست ندهیم.

* نگران رویارویی با حریف سرسخت آینده یعنی نفت نیستید؟

من از گوشه و کنار می‌شنوم که می‌گویند نفت برای قهرمان کردن استقلال، مانع کار ما خواهد شد، در حالی که اصلاً این‌گونه نیست و آنها فقط برای خودشان بازی می‌کنند. تیم ما سه بازی حساس و سه گام مهم را پیش‌رو دارد که البته مهم‌ترین گام برای قهرمانی همین بازی این هفته با نفت باشد و اگر در این دیدار پیروز شویم، واقعاً به قهرمانی نزدیک شده‌ایم.

* بعد از مرگ نوروزی این بار شاهد فوت مهرداد اولادی، دیگر دوست نزدیک و همبازی‌ات، بودی.

باور کنید هنوز در شوکم و یک‌جورهایی هنگ کرده‌ام و بعد از آنکه هادی را از دست دادم، در فاصله کمتر از هشت ماه، دیگر دوست و همبازی نزدیکم، مهرداد، فوت کرد. بعد از فوت هادی خشکم زد و بعد از فوت مهرداد هم شوکه شدم، شاید باور نکنید مهرداد و هادی در یک فصل در سه رده جوانان، امید و بزرگسالان پرسپولیس قائمشهر روی هم 120 گل زدند و استثنایی بودند. مهرداد در دو، سه سال اخیر خیلی اذیت شد و خیلی از ناملایمات و تهمت‌ها را تحمل کرد. او مهاجمی بود که به واسطه توانایی‌هایش می‌توانست 10 سال تیم ملی را بیمه کند اما نگذاشتند او به حق خودش برسد. مهرداد تا پای قرارداد هم پیش می‌رفت اما همان تهمت‌ها و مواردی که به ناحق به او نسبت می‌دادند، مانع می‌شد و همه این‌ها را تحمل کرد...

* در مراسم تشییع پیکر اولادی شرکت کردی؟

باور کنید در روز تشییع جنازه رویم نمی‌شد شرکت کنم چون نتوانسته بودم کاری برای مهرداد کنم و واقعاً شرمنده او بودم.