حقایق رادر برنامه 90می گویم

کاظم طالقانی  درباره ادامه حاشیه های بازی استقلال اهواز و پرسپولیس اظهار داشت: حدود 800 صندلی از جای خود کنده شده که خریداری و نصب آنها چیزی حدود 46میلیون تومان هزینه خواهد داشت. 

وی در این باره که چه کسی باید هزینه خسارت واردشده را پرداخت کند گفت: من گزارش کامل اتفاقات را به کمیته انضباطی ارسال می کنم و هر تصمیمی آنها بگیرند همان را اجرا خواهیم کرد. تختی اهواز از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان در اجاره هیات فوتبال است و ما ان را به استقلال اهواز داده ایم. بنابراین استقلال اهواز باید خسارت را پرداخت کند. مگر اینکه کمیته انضباطی تصمیم دیگری بگیرد. در حال حاضر هیات فوتبال فقط با باشگاه استقلال اهواز طرف است. البته این را باید بگویم که صندلی ها از جایگاه پرسپولیسی ها از جای خود کنده شد و به زمین آمد.

طالقانی در ادامه تاکید کرد: با توجه به اتفاقات رخ داده به نظر می رسد که از فصل بعد دیگر میزبانی اهواز را در تختی تایید نکنند. البته برخی اتفاقات از سوی عده ای بزرگنمایی هم شده چون مشکلی برای کسی در این بازی به وجود نیامد اما آقایان اصرار دارند بگویند این طور نبوده و بازی باید در غدیر برگزار می شد. مطمئن باشید اگر این بازی در غدیر برگزار می شد فاجعه بزرگی رخ می داد. ما سابقه داریم که در این ورزشگاه هواداران تمام شیشه های آن را شکستند.

رئیس هیات فوتبال استان خوزستان درباره اینکه احتمال زیاد فردا شب در برنامه 90 مورد سوال مجری این برنامه قرار خواهد گرفت توضیح داد: اگر این اتفاق بیفتد حقایق را در برنامه 90 خواهم گفت. حتی اگر این حقیقت به ضرر تیم استان خودم باشد. اگر حرفم را زدم و دروغ بود دروغم را مشخص کنند. به هر حال به زودی همه چیز مشخص می شود. هرچند که به برخی دلایل نمی توانم همه مسائل را در رابطه با این بازی به زبان بیاورم.