یک هفته بازیکنانم را زدند

پرویز مظلومی در این باره گفت که به نمایش بازیکنانش در بازی با فولاد افتخار می کند چراکه آنها بعد از یک هفته سخت موفق شدند با همدلی فولاد را شکست بدهند و دوباره به رقابت قهرمانی در لیگ برتر برگردند.

جمع کردن تیم خیلی سخت بود

تیمی که در دربی شکست می خورد و این همه هجمه روی آن است جمع کردنش خیلی سخت است اما در طول هفته سعی کردیم کاری کنیم که بچه ها شکست دربی را فراموش کنند و به ادامه لیگ برتر امیدوار شوند. بازیکنان من دیگر شکست دربی را فراموش کرده اند و تنها به ادامه فصل فکر می کنیم و می خواهیم نتایج خوبی در ادامه راه بگیریم.

به بازیکنان تیمم افتخار می کنم

من به بازیکنانم افتخار می کنم. شما دیدید که در بازی با فولاد آنها چطور پشت ما بودند. همه بازیکنان در بازی با فولاد از جان مایه گذاشتند و این همدلی باعث افتخار من است. آنها در تمام دقایق بازی از جان شان مایه گذاشتند و همه دیدید تنها به پیروزی استقلال فکر کردند. این همدلی من را خیلی به آینده استقلال امیدوار کرد و باید از این بازیکنان تقدیر کرد.

می باختیم هم همین حرف ها را می زدم

خدا می داند که اگر ما شکست می خوردیم هم من همین حرف ها را می زدم چون همدلی که در بازیکنان تیمم دیدم برای من بسیار قابل تحسین بود. بازیکنان جوان ما با این سن و سال برای استقلال همه کار کردند تا تیم هرچه زودتر از بحران خارج شویم. شما دید فرشید اسماعیلی با سر شکسته برای ما بازی کرد و این اتفاق واقعا قابل تحسین است. باور کنید تعریف من از بازیکنان به نتیجه بازی با فولاد ارتباطی ندارد و تنها به تلاش بازیکنانم بر می گردد  چراکه من هرگز چنین اتحادی در بین بازیکنانم ندیده بودم.

یک هفته بازیکنانم را زدند

متاسفانه ما هفته بسیار سختی را پشت سرگذاشتیم و شما دید که بازیکنانم را در طول هفته در رسانه ها زدند و آنها را نابود کردند. انتقادها در طول هفته بازیکنانم را تا حد نابودی پیش برد اما خوشحالم که آنها بهترین جواب را به منتقدانشان دادند. بازیکنانم همه پشت هم بودند و می خواستند استقلال را از این شرایط خارج کنند که خدا را شکر همین اتفاق افتاد و حالا خیلی به آینده این تیم امیدوار هستم. جوان های استقلال فوق العاده کار کردند و من به داشتن چنین بازیکنانی افتخار می کنم.

صدرنشین بودیم ولی بازهم انتقاد می کردند

متاسفانه از اول فصل هجمه های زیادی در مورد ما به راه افتاده است. ما در بیشتر بازی های این فصل صدرنشین جدول رده بندی بودیم ولی بازهم به ما انتقادها می شد و به تیم من حمله می کردند. من منکر انتقادهای سازنده نیستم و اتفاقا فکر می کنم به استقلال کمک می کند. اما همه این انتقادها که در این مدت به تیم من شد منصفانه نبود. با این حال من اعتقاد دارم نتایج تیم من در این فصل خوب بوده است و بازیکنانم هم نمایش قابل قبولی داشته اند.