طاهری: تلاش داریم بازیکنان شاخص را در پرسپولیس نگه داریم

علی‌اکبر طاهری درمورد نشست طولانی که عصر   (شنبه) با برانکو ایوانکوویچ داشت، گفت: به‌مانند همیشه با سرمربی تیم جلسه گذاشتیم تا در خصوص مسائل روز باشگاه، بازی‌های پیش‌رو و موارد مختلف صحبت کرده و هماهنگی‌های لازم را بعمل بیاوریم.

وی در واکنش به این پرسش که «آیا برانکو برای فصل آینده به او لیست داده تا باشگاه فعالیت‌های نقل‌و انتقالاتی و اردویی تیم را به‌موقع آغاز کند؟»، عنوان کرد: در مورد این مسائل فعلاً صحبتی نمی‌کنم. اگر قرار باشد این موضوع را تأیید کنم باید راجع‌به خیلی چیزها در این مقطع زمانی صحبت کنم و اگر هم قضیه را تکذیب کنم آن وقت شما جور دیگری به مسئله می‌پردازید. پس بهتر است مسائل مربوط به آینده را به زمان خودش واگذار کنیم.

طاهری درباره اینکه باشگاه پرسپولیس توان مالی لازم را برای بستن تیمی در حد قهرمانی آسیا و برگزاری اردوهای خارجی دارد یا نه؟، یادآور شد: به‌هر حال باشگاه پرسپولیس به همه این مسائل اشراف دارد و به‌دنبال چاره است. مطمئناً ما برای پیشرفت و بهتر شدن گام برمی‌داریم و به فکر این هستیم که در بخش سرمایه‌گذاری برنامه‌ریزی وسیعی انجام دهیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس همچنین درمورد اتفاقات حاشیه‌ای که در اهواز و در جریان دیدار پرسپولیس برابر استقلال اهواز رخ داد، عنوان کرد: من در آنجا نبودم و شما که حضور داشتید به‌عینه خیلی چیزها را دیدید. فکر کنم خیلی واضح و روشن بود که چه اتفاقاتی در جریان این بازی رخ داد. من از شما رسانه‌ها درخواست دارم به‌سادگی از کنار این قضایا عبور نکنید و از مسئولان مربوطه پیگیر مسائل باشید تا در آینده دیگر شاهد این اتفاقات تلخ نباشیم.

وی در واکنش به این موضوع که اتفاقات حاشیه‌ای دیدار پرسپولیس - ملوان در اهواز به شکل شدیدتری تکرار شد و هواداران زیادی زخمی شدند، تأکید کرد: شما اتفاقاتی را که در انزلی رخ داد با حوادثی که در بازی ما با تراکتورسازی در تهران پیش آمد، مقایسه کنید. متأسفانه باشگاه ما را محکوم کردند و محرومیتی برای هواداران‌مان بعد از دیدار با تراکتورسازی در نظر گرفتند، اما در مقابل چه تصمیمی در مورد اتفاقاتی که در انزلی رخ داد و اثبات هم شد، گرفتند؟! به‌هر حال در اهواز دیدید که چه پیش آمد و امیدواریم به این موضوع رسیدگی شود.

طاهری در پاسخ به این پرسش که باشگاه پرسپولیس درخواستی برای رسیدگی به اتفاقات حاشیه‌ای دیدار این تیم مقابل استقلال اهواز از کمیته انضباطی داشته است یا نه؟، گفت: مسلماً ما از طریق مراجع قانونی گزارشات و نامه‌های خود را ارسال خواهیم کرد. فیلم مربوط به خیلی از اتفاقات در باشگاه موجود است، اما این انتظار را هم از رسانه‌ها داریم که به‌سادگی از کنار این مسائل عبور نکنند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پایان در رابطه با آخرین وضعیت تمدید قرارداد برخی بازیکنان شاخص پرسپولیس توضیح داد: اقداماتی در این مورد انجام شده و هر زمان که به نتیجه برسیم اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.