قلعه نویی: چرا در شهر امام رضا فحش ناموسی می دهند؟

امیر قلعه‌نویی پس از شکست 2 بر یک مقابل سیاه جامگان در نشست خبری گفت: این پیروزی را به سیاه جامگان تبریک می‌گویم. ما به اشتباه‌های خودمان باختیم. تمرکز ما بعد از اینکه داور برای سیاه جامگان پنالتی گرفت برهم خورد.

وی ادامه داد: به تیم سیاه جامگان تبریک می‌گویم ما روی اشتباه خودمان شکست خوردیم و به هر حال فوتبال همین است و باید تیمی اشتباه کند که حریف به برتری برسد. هرچه سیاه جامگان در دیدارهای گذشته بدشانس بود اما در این دیدار از دو سه موقعیتی که بدست آورد توانست نهایت استفاده را ببرد.

سرمربی تراکتورسازی با گلایه از هواداران مشهدی گفت: من گله مندم که چرا در شهر امام رضا به بازیکنانمان فحش ناموس می‌دهند به هر حال این مسائل در چنین شهری خوب نیست. در مورد بازی هم حرف دیگری ندارم البته خستگی حضور در لیگ قهرمانان آسیا نیز بی تاثیر نبود.

قلعه نویی در مورد قضاوت داور یادآور شد: داور قضاوت خوبی داشت هرچند که فکر می‌کنم در یک موقعیت که بازیکن ما تک به تک شده بود می‌توانست خطا بگیرد در هر صورت کارشناسان باید در مورد این مسئله نظر بدهند. البته اعلام پنالتی برای سیاه جامگان هم درست بود.

وی در مورد اینکه هواداران تراکتورسازی با این تیم آشتی کردند گفت: به هر حال فوتبال همین است شاید آنها از قبل کمی دلخور بودند که البته دلخوری آنها منصفانه نبود. چرا که همه قضایا را نمی‌دانستند. بعد که تیم نتیجه گرفت تا حدودی آن‌ها هم به تیم بازگشتند.

قلعه نویی در مورد اینکه تراکتورسازی با این شکست احتمال کسب سهمیه را از دست داد گفت: ما کمی به مشکل می‌خوریم البته شما این را در نظر بگیرید که ما در گرمای 60درجه و رطوبت 80 درصدی بازی کردیم و بدنهای بازیکنان خالی شده بود. هرچند که باز هم می‌گویم اشتباهات فردی موثر بود.