پرسپولیس آسیایی شد

تراکتورسازی که در دیدار قبلی خود در آسیا مقابل حریف قدرتمندی مثل الهلال نمایش درخشانی ارائه کرده بود امروز بازی مقابل سیاه جامگان را خوب آغاز کرد اما با گذشت زمان تحلیل رفت و دو گل از شاگردان فرهاد کاظمی دریافت کرد، مربی که همیشه برای قلعه نویی دردسرساز بوده است.

 

 

شکست امروز تراکتورسازی که با سلسله ای از اشتباه پیش رفت این تیم را در امتیاز 42 نگه داشت که به منزله فاصله 9 امتیازی شاگردان قلعه نویی با پرسپولیس صدرنشین است. نفت هم که در هفته آینده با پرسپولیس بازی دارد نمایش بسیار ضعیفی داشت و با شکست غیرمنتظره امروز مثل تراکتور روی عدد 42 باقی ماند. این اتفاق  به این معناست که تراکتورسازی و نفت در صورتی قهرمان می شوند که 9 امتیاز از 3 بازی باقیمانده را بگیرند و البته این به شرطی است که پرسپولیس هر 3 مسابقه باقیمانده و استقلال و استقلال خوزستان حداقل 2 بازی از 3 بازی باقیمانده را شکست بخورند که این موضوع چندان منطقی به نظر نمی رسد و با این وصف کار این دو تیم را برای کسب قهرمانی باید تمام شده قلمداد کرد.

 

جالب اینکه ذوب آهن نیز که 4 ماه است موفق به حتی یک پیروزی خانگی نشده امروز هم مقابل صبا ناکام ماند تا در رده ششم جدول باقی بماند. آنها حالا حتی شانس چندانی برای کسب سهمیه آسیا از طریق لیگ ندارند مگر آنکه در جام حذفی کاری کنند. تیم پرسپولیس که با 51 امتیاز در صدر لیگ قرار دارد در صورت کسب یک امتیاز در 3 بازی آینده سهمیه آسیایی خود را گارانتی خواهد کرد استقلال و استقلال خوزستان نیز به 4 امتیاز برای قطعیت سهمیه آسیایی نیاز دارد. جالب است بدانید استقلال و تراکتورسازی و  نفت و پرسپولیس دیدارهای مستقیمی با هم برگزار خواهند کرد که نتیجه به دست آمده در آن مسابقه سرنوشت این تیم ها را در ادامه رقابت ها روشن می کند.