پرسپولیس به فینال جام باشگاه های جهان می رود

علی‌اکبر طاهری که با شبکه ورزش صحبت می‌کرد درباره اینکه چرا کمتر مصاحبه می‌کند، گفت: به هر حال ما وقتی مشغول کار هستیم فرصت کمتری پیدا می‌کنیم تا در رسانه‌ها باشیم و مصاحبه کنیم. ما سعی می‌کنیم با عملکرد خودمان رضایت هواداران را جلب کنیم.

وی در خصوص تمدید قرارداد با برانکو و اینکه هدف باشگاه پرسپولیس از این تمدید قرارداد چیست، افزود: این حرف را تا به حال نگفته‌ام و الان می‌خواهم بگویم که من چند ماه قبل به برانکو گفتم که فکرهایش را انجام دهد چرا که ما می‌خواهیم 2 سال دیگر در جام باشگاه‌های جهان حاضر باشیم و قول این مسئله را هم از برانکو گرفته‌ایم. ما برنامه‌ریزی‌هایی برای این مسئله داریم و به همین دلیل صلاح نیست که قرارداد یک ساله ببندیم. قرارداد ما فعلاً 2 ساله است و با برانکو قرار است که بر روی تیم‌های پایه و آکادمی هم کار کنیم. قصد داریم با تجربیات برانکو نگاه بهتری به باشگاه‌داری داشته باشیم و نگاه ما یک نگاه بلندمدت است.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره دلیل موفقیت پرسپولیس از نظر او ادامه داد: من فکرمی‌کنم ویژگی‌های فردی برانکو و بازیکنان‌مان از عوامل مهم بوده است از طرف دیگر از نقش هواداران نمی‌توان بی‌تفاوت گذشت چرا که آنها یار اصلی ما بودند و در تمام شرایط کنار تیم مشغول حمایت بودند.