ابراهیم شکوری در خصوص شکست 3-2 سایپا مقابل ملوان در چارچوب هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر اظهار داشت: متأسفانه برخلاف بازی خوبی که به نمایش گذاشتیم، نتوانستیم نتیجه بگیریم. بازی مقابل ملوان به خاطر فوت مهرداد اولادی شرایط خاصی داشت و همین مسئله انگیزه‌ خاصی برای این تیم شد. همچنین وضعیت ملوان در جدول رده‌بندی و فرار از سقوط باعث شد این تیم جلوی ما خوب ظاهر شود.

وی ادامه داد: چند هفته‌ای است نمی‌توانیم نتیجه بگیریم و همین موضوع باعث شده جایگاه خوب‌مان را در جدول رده‌بندی از دست بدهیم. علت این عدم نتیجه‌گیری اول به منِ بازیکن برمی‌گردد که نتوانستم به تیم کمک کنم و بعد از آن عوامل دیگری هم وجود دارند.

مدافع تیم فوتبال سایپا در خصوص بازی بعدی این تیم مقابل استقلال اظهار داشت: دیدار مقابل استقلال و پرسپولیس همیشه وضعیت متفاوتی با بقیه بازی‌ها دارد. ما در دو بازی رفت‌وبرگشت مقابل پرسپولیس 4 امتیاز از این تیم گرفتیم و با استقلال هم مساوی کردیم. این نشان می‌دهد سایپا در مقابل استقلال تیم دست‌وپا بسته‌ای نخواهد بود.

شکوری درباره انگیزه‌اش برای متوقف کردن استقلال و هموار کردن مسیر قهرمانی پرسپولیس گفت: تمرکزم روی سایپا است. فکر می‌کنم بچه‌های پرسپولیس می‌توانند از عهده خودشان بربیاییند و نیازی به ما ندارند.