بسیاری از کارشناسان روسیه جدال روستوف با زنیت را فینال زودهنگام رقابت ها قلمداد می کردند چون تیم های اول و سوم جدول مقابل هم صف آرایی و برای رسیدن به سه امتیاز سرنوشت ساز این بازی تلاش می کردند. همان طور که پیش بینی می شد در این بازی قربان بردی اف از مهاجم ایرانی خود در ترکیب ثابت سود برد به این امید که موتور گلزنی سردار بعد از هفته ها روشن شود.

 

بازی در ورزشگاه مملواز تماشاگر روستوف آغاز شد و در 20 دقیقه ابتدایی همان طور که پیش بینی می شد توپ و میدان در دست زنیت و ستاره های گران قیمتش بود اما هر چه از زمان بازی گذشت میزبان بر توپ و میدان مسلط شد و توانست از همان حربه همیشگی خود یعنی دفاع و ضدحمله نهایت بهره را برده و با یک گل به عنوان تیم برتر زمین به رختکن برود.

 

در نیمه دوم زمان درخشش مهاجم ایرانی روستوف فرا رسید جایی که آزمون با فرار از میان مدافعان زنیت با شوتی دیدنی توپ را به تور دروازه پولدارهای سن پطرزبورگ چسباند تا ورزشگاه بار دیگر منفجر شود. سردار که در چند بازی گذشته با بدشانسی بهترین فرصت های گلزنی را از دست داده بود این بار قدر موقعیت خود را دانست و با گلزنی مقابل زنیت ارزش هایش را به رخ کشید گرچه پنج دقیقه بعد از این گل بردی اف او را از زمین بیرون کشید.

 

این نهمین گل سردار در فصل جاری برای روستوف در لیگ برتر روسیه و جام حذفی بود .گلی ارزشمند و سرنوشت ساز که می تواند طرفداران روستوف را به یکی از بزرگ ترین آرزوهای خود یعنی قهرمانی در روسیه و رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا برساند. این تیم با برد 3-0 برابر تیم پرستاره زنیت با 51 امتیاز بار دیگر بالاتر از زسکا مسکو 50 امتیازی بر صدر جدول تکیه زد و اختلافش با زنیت به 5 امتیاز رسید آن هم در فاصله پنج هفته تا اتمام این فصل از رقابت های روسیه.