مظلومی چاره ای جز برگرداندن حنیف ندارد

مظلومی، حنیف عمران‌زاده مسن‌ترین مدافع تیمش را کنار گذاشته و او تا آخر فصل نمی‌تواند استقلال را همراهی کند. با کار گذاشته شدن حنیف، مکویان و حاج‌محمدی تنها مدافعان میانی استقلال هستند که هر دو با گرفتن یک کارت زرد دیگر محروم می‌شوند و آبی‌ها را در خط دفاع، با بحرانی جدی روبه‌رو می‌کنند.

در ابتدای فصل مظلومی ترجیح داد لیگ را با سه مدافع میانی آغاز کند و در شرایط اجبار مثل هفته اول مقابل سیاه‌جامگان، روزبه چشمی را به پست مدافع میانی برد اما مصدومیت شدید چشمی و کنار گذاشتن حنیف، دست مظلومی را بیشتر از همیشه بسته است.

به جز مکویان و حاج‌محمدی، هیچ مدافع میانی دیگری در لیست استقلال وجود ندارد و در صورتی که یکی از آنها مقابل سایپا یا تراکتورسازی کارت زرد بگیرند، مظلومی گزینه‌ای برای جانشینی آنها نخواهد داشت.

در صورت محروم شدن مکویان یا حاج‌محمدی، تنها انتخاب مظلومی استفاده از خرسندنیا در خط دفاعی است. خرسندنیا قبلاً هم در خط دفاع برای استقلال بازی کرده و در پست غیرتخصصی، عملکرد زیاد خوبی ندارد.

شاید همین موضوع باعث تغییر نظر مظلومی نسبت به حنیف شود و در هفته‌های پایانی، مصدومیتی که مدیرعامل باشگاه اعلام کرده، یک‌شبه بهبود پیدا کند و مدافع مازنی آبی‌پوشان به جمع همبازیانش بازگردد!