سیروس دین‌محمدی  درباره برتری 3 بر صفر استقلال مقابل فولادخوزستان، وضعیت این تیم، شانس قهرمانی و ... صحبت‌هایی را مطرح کرد که در زیر می‌خوانید:

با پیروزی مقابل فولادخوزستان چقدر به قهرمانی امیدوار شدید؟

پس از دربی، هفته سختی را پشت سر گذاشتیم، اما سعی کردیم با این شرایط سخت مبارزه کنیم. به‌نظرم شکست در دربی یک اتفاق بود و از این اتفاقات در فوتبال می‌افتد. خدا را شکر که به شرایط قبلی برگشتیم و با عزمی که داشتیم، فولاد را بردیم. ما دربی را فراموش کرده‌ و به‌دنبال گرفتن امتیازات بازی‌های باقیمانده هستیم.

چه نظری در مورد بازی با سایپا دارید؟

سایپا تیم سختکوشی است اما برای این تیم سختکوش هم برنامه داریم. امیدوارم بتوانیم با برتری مقابل سایپا شانس‌مان را برای قهرمانی افزایش دهیم.

به قهرمانی استقلال امیدوارید؟

چرا که نه. شک نکنید که شانس زیادی برای قهرمانی داریم. مثالی برای نوع قهرمانی‌مان دارم که اگر قهرمان شویم آن را حتماً می‌گویم. اکنون اجازه دهید این مثال را بازگو نکنم.

اینکه گفته می‌شود دستیاران پرویز مظلومی با او اختلاف دارند، صحت دارد؟

چنین چیزی صحت ندارد. هر تصمیمی به صورت جمعی گرفته می‌شود و اختلافی نیست.

اینکه مظلومی اعلام کرده تعویض خسرو حیدری در دربی 82 با مشورت دستیارانش بوده، درست است؟

دربی را فراموش کرده‌ایم و چشم به آینده داریم. الکس فرگوسن گفته که فیلم قهرمانی‌های گذشته‌ام با منچستریونایتد را ندیده‌ام. از او پرسیدند چطور ممکن است این فیلم‌ها را ندیده باشد. فرگوسن هم پاسخش این بود که گذشته به پایان رسیده و کسی به گذشته نگاه نمی‌کند و به آینده نگاه خواهد کرد. در استقلال هم شرایط به گونه‌ای است که دنبال قهرمانی هستیم و به گذشته باز نمی‌گردیم.