پرسپولیس برای قهرمانی از ما باید بگذرد

سیدجلال حسینی در رابطه با شکست روز گذشته نفت مقابل سپاهان اظهار داشت: من از چند هفته قبل گفته بودم که نفت به دلیل مشکلاتی که دارد، نمی تواند روند رو به رشد خود را ادامه دهد. ما شرایط سختی داریم و واقعا سخت زندگی می کنیم. بازیکنان جوانی داریم که با دیدن عدم نگاه مثبت مسئولان انگیزه شان کمتر می شود. وقتی هر بازی را می بریم و هیچ پاداشی و تشکری وجود ندارد، حس بدی به بازیکنان دست می دهد.

وی افزود: متاسفانه مسئولان باشگاه فقط انتظار دارند که تیم در زمین به موفقیت برسد. مثلا همین سپاهان دچار بحران شده اما بحران آنها فوتبالی است. مطمئن باشید که سپاهان فصل بعد دوباره برای قهرمانی تلاش می کند. شرایطی که ما داریم اصلا با آنها قابل مقایسه نیست چون سپاهان همیشه شخصیت قهرمانی داشته است. خودم چند سال در اصفهان بازی کردم و می دانم که سپاهان یک باشگاه قدرتمند است و امسال درگیر اختلافات داخلی شده است. 

مدافع ملی پوش نفت تهران درباره جایگاه این تیم در پایان فصل تصریح کرد: من قبلا هم گفتم وقتی که هیچ رسیدگی به تیم نمی شود ما باید برای سقوط نکردن از جایگاهی که در آن قرار داریم تلاش می کنیم.  ما توانستیم با نتایج خوبی که گرفتیم پیام مثبتی را به مسئولان باشگاه بدهیم اما هیچ خبری از رسیدگی مسئولان بلندپایه باشگاه نفت نیست. سایر تیم هایی که رقیب ما برای کسب سهمیه آسیایی هستند برنامه خودشان را می دانند که ببرند پاداش می گیرند اما ما چه ببریم و چه ببازیم تفاوتی برای مسئولان باشگاه نمی کند.

وی همچنین اضافه کرد: وقتی می گویم پاداش منظور فقط بحث مالی نیست. بلکه بازیکنان جوان از نظر روحی متوجه می شوند که مورد توجه مسئولان باشگاه قرار دارند. پرسپولیس حریف همین هفته ما بعد از هر بردش به بازیکنان خود پاداش می دهد اما بچه های نفت 5 ماه است که یک ریال هم دریافت نکردند.

حسینی درباره رویارویی با پرسپولیس در هفته بیست و هشتم بیان داشت: ما مقابل تیمی قرار می گیریم که واقعا این روزها غیرقابل مهار است. من چند سالی در پرسپولیس بازی کردم و در سال های اخیر هم که در این تیم نبودم بازی هایش را دنبال می کردم اما هیچ وقت چنین تیمی با این کیفیت را ندیده بودم. آنها هم از نظر فنی بازی خوبی را ارائه می دهند و هم باشگاه پرسپولیس حمایت خوبی را از بازیکنان و کادر فنی انجام می دهد. پرسپولیس در حال حاضر کامل ترین تیم ایران است و رو به رو شدن با آن برای هر تیمی سخت خواهد بود. 

مدافع سابق پرسپولیس در ادامه خاطرنشان کرد: مطمئن باشید سخت ترین بازی نفت مقابل پرسپولیس خواهد بود. چون اگر شاگردان برانکو بتوانند این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارند راهشان برای قهرمانی کاملا هموار است. البته ما هم انگیزه داریم که دراین بازی برنده باشیم و با کسب رتبه چهارم برای رسیدن به سهمیه آسیا امیدوار باشیم.

وی درباره اینکه منصوریان به عنوان یک استقلالی انگیزه های شخصی خود را برای شکست پرسپولیس بیان کرده، گفت: با اینکه شاید انگیزه های منصوریان کمی هم شخصی باشد اما او سرمربی تیم است و بازیکنان موظف هستند به خواسته های او در این بازی عمل کنند. متاسفانه هم فرصت کمی برای آماده سازی خود برای رویارویی با پرسپولیس داریم و آنها دو روز بیشتر از ما برای این دیدار استراحت می کنند.

حسینی در پایان درباره تقابلش با بهترین خط حمله لیگ و مهدی طارمی به عنوان آقای گل اذعان داشت: طارمی نشان داده که بازیکن کاملی است. او چه از نظر فنی و چه اخلاقی در سطح بالایی قرار دارد. به شخصه با او در تیم ملی همبازی بودم و دیدم که از چه کیفیت بالایی برخوردار است. نه تنها من بلکه کل تیم نفت کار سختی برابر پرسپولیس خواهند داشت.