برای بازیکنان نفت کری خوانی کردم!

کمال کامیابی نیا درباره شرایط حال حاضر پرسپولیس و روابط اعضای تیم با یکدیگر اظهارداشت:شرایط در پرسپولیس به گونه ای است  که همه بازیکنان  از دقیقه یک تا پایان بازی همدل هستند. همه دوست داریم به یک هدف برسیم که آن هم قهرمانی تیم است و مسائل حاشیه ای در تیم وجود ندارد. از کاپیتان تیم  تا کفشگری و بابک حاتمی و بنتسون و همه و همه دنبال موفقیت پرسپولیس هستند.

وی تصریح کرد:بازیکنانی که در ترکیب اصلی حضور ندارند و نیمکت نشین هستند نیز دوست دارند تیم موفق باشد و فکر می کنم یکی از دلایلی که باعث شده است که پرسپولیس به اینجا برسد همین یک دل بودن بازیکنان است.

برانکو مانند برخی فقط جلو پایش را نمی بیند

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره آینده نگر بودن برانکو ایوانکوویچ گفت:تیم ما پر هوادرا است و این را خوب درک کرده ایم. ضمن اینکه ما از حضور سرمربی بهره می بریم که آینده نگر است و فقط جلو پایش را نمی بیند و همیشه چند قدم فراتر را هم می بیند.زمانی که همه می گفتند پرسپولیس به جایی نمی رسد ما می دانستیم روزهای خوبی درانتظارمان است و برانکو دائما به ما امید می داد. او می گفت به این انتقاد ها توجهی نکنید و کار خود را به نحو احسن انجام دهید.

چه کسی پاسخگوی خانواده ما می شد؟

کامیابی نیا درباره اتفاقاتی که در اهواز رخ داد افزود:اهوازی ها فکر می کردند می توانند ما را اذیت کنند  تا امتیاز از دست دهیم و به همین دلیل بازی را در وسط شهر برگزار کردند.از لحظه ای که وارد اهواز شدیم با مشکلات مختلفی رو به رو شدیم. در فرودگاه مدت زیادی منتظر ماندیم. در کل باید بگویم اقداماتی صورت گرفت که اصلا حرفه ای و خوشایند نبود. دیگر اتفاقات بازی را که همه دیدند اگر خدایی نکرده اتفاقی برای هر یک از بازیکنان یا کادر ما رخ می داد چه کسی می توانست پاسخگوی خانواده های ما باشد؟

هواداران حمایتمان کنند

وی درباره اینکه باشگاه پرسپولیس برای حضور هواداران مقابل نفت فراخوان داده است گفت:جا دارد از هواداران تشکر کنم به خاطر حمایتی که در این فصل از ما به عمل آوردند و از انها می خواهم که در این 3 بازی باقی مانده نیز از حمایت خود دریغ نکنند . قطعا با حضور انها می توانیم به قهرمانی برسیم و پاداش خوبی برای حضور مداومشان بدهیم.

منصوریان نقش زیادی در پیشرفت من داشت

کامیابی نیا در پایان درباره علیرضا منصوریان خاطرنشان کرد: جا دارد از منصوریان تشکر کنم زیرا نقش زیادی در پیشرفت من داشت. او کمک های زیاید به من کرده است اما در بازی با نفت تمام تلاشم را برای پیروزی تیمم خواهم کرد. البته باید بگویم با علی آقا اصلا کری خوانی ندارم اما چند بازیکن نفت هستند که برای یکدیگر کری می خوانیم و برای بازی روی پنجشنبه هم برای آنها کری خوانی کرده ام!