کریم باوی همچنین به اظهارنظر منصوریان که گفته بود راه قهرمانی استقلال را هموار می کند، واکنش نشان داد. در ادامه گفتگوی کریم باوی را می خوانید.

 

به نظر می رسد پرسپولیس در حساس ترین گام ها برای رسیدن به قهرمانی است.

 

من خیلی وقت پیش گفتم که پرسپولیس به قهرمانی نزدیک شده است، این هفته طارمی را هم دارند و همه چیز خوب است، آن ها در اهواز نتیجه خوبی گرفته اند و برانکو به قولی که داده بود عمل کرد.

 

کدام قول؟

 

برانکو در ابتدای فصل گفته بود که این تیم را قهرمان می کنم و به نظرم الان خیز بلندی برای قهرمانی برداشته است البته نباید فراموش کنیم که لغزش های استقلال خوزستان و استقلال تهران هم در این راه بی تاثیر نبوده است.

 

به نظرتان می توانند از پس نفت بر بیایند؟

 

اگر به همین شیوه بازی کنند، هیچ تیمی نمی تواند جلودار آن ها باشد.

 

منصوریان هم گفته که راه قهرمانی پرسپولیس را ناهموار و راه قهرمانی استقلال را هموار می کند.

 

یک مربی باید در حد توان خودش حرف بزند، منصوریان می خواهد سد بزرگی برای پرسپولیس شود تا استقلال قهرمان شود و تیم محبوب خودش را به جایگاه نخست جدول برساند، آن ها می آیند که حداقل امتیاز را بگیرند ولی برانکو با هوش و ذکاوتی که در بازی دربی به خرج داد، نشان داده که می تواند مقابل نفت هم پیروز شود.

 

خیلی از پیروزی مقابل نفت مطمئن هستید.

 

نفت با ین پتانسیل و باختی که به سپاهان داده، نشان داد که نمی تواند برابر پرسپولیس مقاومت کند، مطمئن باشید روز پنجشنبه نه برانکو، نه تماشاگران و نه بازیکنان اجازه نمی دهند که نفت قهرمانی را از چنگ شان در بیاورد، مطمئن باشید آن ها هیچ کاری نمی توانند بکنند.