رضا عنایتی  در خصوص پیروزی سیاه‌جامگان مقابل تراکتورسازی در چارچوب هفته بیست‌وهفتم لیگ‌برتر اظهار داشت: بازی سختی داشتیم و خد را شکر پیروز شدیم اما اتقاقات زیادی در این بازی افتاد.

وی ادامه داد: نمی‌خواهم درباره داوری صحبت کنم اما مثل اینکه نمی‌شود. داور در این بازی خنده‌دارترین پنالتی تاریخ را برای تراکتورسازی گرفت و نمی‌دانم چه بگویم.

کاپیتان تیم فوتبال سیاه‌جامگان تصریح کرد: در بازی‌های قبل هم وضعیت خوبی وجود نداشت. پنالتی‌های زیادی برای ما نگرفتند و این مسئله به ما ضربه زد. البته باید بگویم در بازی با تراکتور و صحنه‌ای که برای ما اعلام پنالتی شد، داور تصمیم بسیار دقیق و خوبی گرفت چون بازیکن ما را در محوطه جریمه هل دادند و این موضوع از چشم داور پنهان نماند.

عنایتی در خصوص صحنه درگیری با شجاع خلیل‌زاده، مدافع تراکتورسازی خاطرنشان کرد: هیچ درگیری با او نداشتم. فقط به خلیل‌زاده گفتم چرا سر بازیکن ما داد می‌کشد.

وی در پایان با اشاره به اهمیت بازی بعدی سیاه‌جامگان برای ماندن در لیگ‌برتر گفت: با توجه به بازی‌هایی که انجام می‌دهیم، برای ماندن در لیگ امیدواریم. اگر می‌خواهیم ماندگار شویم باید در بازی با صبا پیروز شویم.