حواشی طارمی تمامی ندارد

ماجرای تمدید قرارداد مهدی طارمی با پرسپولیس به یکی از سوژه های این باشگاه تبدیل شده و هر بار می شنویم که نماینده طارمی بدون توافق با مسئولان باشگاه آنجا را ترک کرده.

 

جالب اینجاست که این عدم توافق در حالی اتفاق می افتد که هر چند وقت یک بار خبر پیشنهاد باشگاه های خارجی به مهاجم پرسپولیس نیز رسانه ای می شود.

 

هر چند که بعضی از این پیشنهادها منطقی به نظر می رسد و باشگاه هم آن را تایید می کند، اما بعضی از پیشنهادها هم غیر قابل باور و حتی ساختگی است!

 

آن طور که در این مورد باخبر شدیم، چندی پیش تعدادی از نزدیکان طارمی که اتفاقا علاقه خاصی هم به فوتبال دارند، در یکی از رستوران ها در محدوده درکه بحث پیشنهاد یک باشگاه مطرح ترکیه ای به این بازیکن را مطرح می کنند تا به زعم خودشان برای طارمی بازارگرمی کرده باشند!

 

یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس که از شنیدن ماجرای پیشنهاد باشگاه ترکیه ای تعجب کرده بود، بررسی های لازم را در این خصوص انجام داد و خیلی زود متوجه شد که باشگاه مورد نظر هیچ پیشنهادی به طارمی و دوستان او نداده است.

 

خبر باشگاه پیشنهاد ترکیه ای به صورت رسمی از سوی باشگاه پرسپولیس تکذیب شد ولی نزدیکان طارمی بیکار ننشستند و تلاش کردند تا به قول خودشان کار دیگری برای مهدی انجام دهند.

 

این در حالی است که طارمی به عنوان آقای گل لیگ فوتبال ایران آن قدر مستعد نشان داده که نیازی به چنین پیشنهادهایی نداشته باشد و ...!