ژنرال در تراکتورسازی می ماند

با نزدیک شدن به پایان فصل لیگ برتر، زمزمه های نقل و انتقالاتی کم کم شروع شده است. در این راستا اخبار متناقضی درباره آینده امیر قلعه نویی به گوش می رسد.

عده ای اعتقاد دارند او اگر با تراکتورسازی به جمع 8 تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند، در این تیم ماندگار می شود و عده ای دیگر هم سرمربی تیم تبریزی را کاندیدای حضور در سایر تیم های لیگ برتری می دانند.

این اتفاقات در حالی رخ داده که امیر قلعه نویی بعد از اتفاقات چند سال قبل دوباره توانسته تا حد زیادی جایگاه خود را در میان هواداران پرشور تراکتورسازی پیدا کند و شاید صلاح نباشد او فصل بعد دوباره این تیم را ترک کند.

سعید عباسی، مدیرعامل تراکتورسازی درباره آینده قلعه نویی  می گوید: ما طبیعتا دوست داریم قلعه نویی در تراکتورسازی بماند. به همین خاطر از قلعه نویی خواستم بازیکنان مورد نظر خود و بودجه لازم برای فصل آینده را به من اعلام کند تا شرایط را بررسی کنیم. انشاءالله بتوانیم با او برای فصل بعد به توافق برسیم. البته بعید هم می دانم مشکلی در این راه وجود داشته باشد. البته فعلا تمرکزمان روی بازی های باقی مانده است و صلاح نیست در این باره حرفی بزنیم تا تمرکز تیم بهم بخورد.