میلاد نوری  درباره شرایط سیاه جامگان بعد از برد برابر تراکتورسازی اظهار داشت: تیم ما در نیم فصل دوم یکی از بهترین تیم ها بوده و اگر اشتباهات داوری و بدشاسنی به تیم ما لطمه نمی زد الان حالا با وضعیت بهتری در جمع تیم ها میانه جدول بودیم. البته شکر خدا با بردی که برابر تراکتورسازی کسب کریدم حالا وضعیت بهتری داریم و از این نظر با روحیه بالا به استقبال بازی با صبا خواهیم رفت.

وی افزود: ما در این مدت همه تیم ها را اذیت کردیم. فکر نکنم تیمی به اندازه سیاه جامگان پرسپولیس را آزار داده باشد. ما این کار را با تراکتورسازی هم کردیم و فقط امیدوار هستم که در بازی با صبا اشتباهات داوری گریبان تیم مان را نگیرد چون در آن صورت ما بازی خودمان را می کنیم و امتیاز کامل رامی گیریم.

هافبک سیاه جامگان در ارتباط با میزان شناختش از تیم سابق خود گفت: این فصل بازی های صبا را ندیده ام و فکر می کنم ما اگر تمرکزمان روی بازی های خودمان باشد بهتر نتیجه می گیریم. فرهاد کاظمی راه بازی با همه تیم ها را بلد است و می داند در هر دیدار چه تاکتیکی را اتخاذ کند و حتما برای این بازی هم برنامه های خودش را دارد.

بازیکن فصل پیش استقلال درباره بخت های قهرمانی در این فصل گفت: با توجه به نزدیکی امتیازات تیم های صدر جدولی امسال یکی از جذابترین دوره های فوتبال را پشت سرمی گذاریم و با این روند فکر می کنم تا آخرین هفته هم مشخص نمی شود که کدام تیم قهرمان خواهد شد.