او در گفتگویی پاسخگوی این سوالات بود.

 

*قطعا روزهای بدی را گذرانده اید؟

بله همین طور است. به فاصله سه روز هم عمویم فوت کرد و هم یکی از همبازیان خوبم. مهرداد بازیکن آرام و کم حرفی بود و از دید من که هیچ مشکلی نداشت. او بی صبرانه منتظر بود که در ترکیب اصلی تیم حضور یابد و بار دیگر شایستگی های خود را به رخ بکشد.

 

*قراردادت با تیم ملوان رو به اتمام است!

بله همین طور است. علاقمند نیستم الان در مورد آینده صحبت کنم. آن چیز که الان برایم مهم است بازی های خوب در هفته های باقی مانده و قرار گرفتن در یک جایگاه شایسته به همراه تیم ملوان است. هیچ وقت جو انزلی را مثل دیدار با سایپا ندیده بودم. مردم با هم متحد شده بودند و بازیکنان بعد از هر گل اشک می ریختند. من به ملوان مدیونم و باید دینم را به این تیم ادا کنم.

 

*صحبت هایی از حضورت در پرسپولیس می شود. پیش تر هم در لیست خرید استقلال بودی! به کدام تیم می روی؟

باورش سخت نیست. من الان فقط به ملوان فکر می کنم چون بازیکن این تیم هستم . اینکه در آینده به کدام تیم می روم باید ببینم سرنوشتم چگونه رقم خواهد خورد. بی شک به تیمی می روم که مربی اش از نظر فنی من را قبول داشته باشد و از همه مهمتر به من احترام بگذارند.

 

*ملوان این فصل خیلی در بعد نتیجه گیری موفق نبود!

هیچ کس کوتاهی نکرد. شرایط مالی خیلی سخت بود. من خودم خیلی درگیر بودم و برای امرار معاش مشکل داشتم و دارم اما هیچ گاه دنبال مطرح کردن آن و برهم زدن جو تیم نبودم. تیم ما اگر مشکل مالی نداشت خیلی بهتر از این ها نتیجه می گرفت. مشکلات مالی تیم ملوان خیلی آزار دهنده بود و هست.

 

*در تیم ملی هنوز فیکس نشده ای!

باز جای شکرش باقی است که رقابت سالم است و رفاقت وجود دارد. من به تلاش خود ادامه می دهم و شک ندارم به این مهم می رسم.

بد نیست چند کلمه ای هم در مورد تیم ملی بگویم. به شخصه به کروش مدیونم و نمی توانم به تیم ملی بدون او فکر کنم. اگر امکانات برای تیم ملی مهیا شود ما در جام جهانی یکی از تیم های خوب آسیا خواهیم بود چون جوان های تیم ملی تا آن موقع به مرز پختگی می رسند.