ما نه قهرمان شدیم نه برانکو لیست خرید داده است

حسین عبدی د رباره نظرسنجی برنامه 90 در رابطه با قهرمان لیگ پانزدهم و اینکه مردم با قاطعیت پرسپولیس را فاتح احتمالی لیگ پانزدهم دانستند؛ اظهار داشت: در هر صورت این نشان می دهد که مردم هم از عملکرد تیم فوتبال پرسپولیس راضی هستند. با کمک خداوند ارکان و باشگاه کار خودش را به خوبی انجام می دهد و توانستیم علی رغم فاصله ای که در ابتدای فصل با صدرنشینان داشتیم حالا در فاصله سه هفته تا پایان رقابت های لیگ پانزدهم سه امتیاز با نزدیک ترین تعقیب کننده خود فاصله بیندازیم.

وی در ادامه افزود: اما باید بدانیم و آگاه باشیم که هنوز هیچ چیز تمام نشده است و باید آرامش خودمان را حفظ کنیم. هنوز سه بازی سخت و نفس گیر پیش رویمان است که می بایست با تمرکز بالا آنها را به پایان برسانیم و در نهایت به سرمنزل مقصود برسیم.

نمی توان گفت کدام یک از 3 بازی پیش رو سخت تر است

مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که سه بازی باقیمانده سرخپوشان تهرانی می تواند چالش بیشتری برای آنها به وجود بیاورد خاطرنشان کرد: هر سه بازی باقیمانده ما چالش های خاص خودش را دارد و نمی توان گفت کدام سخت تر است. ابتدا باید با نفتی بازی کنیم که پارسال فوق العاده بود. امسال را بد شروع کرد اما کم کم به روال عادی و خوب خود برگشت. سپس باید به تبریز برویم و مقابل گسترش فولادی پیکار کنیم که از وحدت تاکتیکی بالایی برخوردار است و در نهایت آخرین دیدارمان مقابل راه آهن خواهد بود. تیمی که این هفته ها برای نیفتادن می جنگد و می تواند برای هر تیمی مشکل درست کند. همه اینها یک طرف، انگیزه رقبا برای رقابت با پرسپولیس را هم به این سختی ها اضافه کنید. همه می خواهند جلوی تیم ما قد علم کنند.

وی در ادامه بیان داشت: متاسفانه در این هفته ها شایعات و مسائلی به وجود می آید که می تواند تمرکز را از تیم ها سلب کند. این شایعات برای این به وجود می آید که ثبات و آرامش را از تیم ما بگیرند و برای خودشان ایجاد انگیزه کنند. اعضای باشگاه پرسپولیس از بزرگ تا کوچک همه باید مطلع باشند که هر شایعه و یا هر حرف نابجا بعضا می تواند باعث ایجاد تزلزل یا تنش بشود و این برای ما در این برهه بسیار مضر است.

شاید تراکتورسازی به جذب دو بازیکن ما فکر هم نکرده باشد

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره شایعه باشگاه تراکتورسازی به احمد نوراللهی و علی علیپور جهت حضور در این تیم برای فصل آتی اذعان داشت: این هم از همان شایعه هایی است که خدمت تان عرض کردم. اصلا شاید باشگاه تراکتورسازی به این مساله فکر هم نکرده باشد. اما وقتی به پایان لیگ نزدیک می شویم مسائل مختلفی مطرح می شود. مثلا همین چند روز پیش شنیدم و دیدم که چند تا از رسانه ها لیست پرسپولیس برای فصل آینده را منتشر کردند. در حالی که هنوز هیچ لیستی به دست ما نرسیده و صحبتی هم در این باره نشده است. 

وی در ادامه افزود: این شایعات برای این به وجود می آید تا فکر مردم را به طرف دیگری سوق بدهد و ایجاد تنش کند. ما فقط خواهش مان این است که اصلا به این حرف ها که بی پایه و اساس است توجه نشود و از رسانه ها هم می خواهم به این شایعات دامن نزنند و همه با هم اجازه دهیم این سه هفته در فیرپلی همه جانبه انجام شود.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا فردا جلسه ای خواهند داشت یا خیر تصریح کرد: من هنوز در این باره اطلاع ندارم ولی اگر قرار باشد برگزار شود حتما اطلاع رسانی می کنیم.

بزرگترین پاداش، شادی و رضایتمندی مردم و هواداران است

وی درباره پاداش ویژه باشگاه به بازیکنان در صورت قهرمانی اذعان داشت: پاداش های مالی همواره برای هر برد وجود داشته است و صد در صد در پایان فصل هم این اتفاق رخ می دهد اما بزرگترین  پاداش رضایتمندی مردم است که همه ما در پی رسیدن به آن هستیم. ما سال خیلی سختی را پشت سر گذاشتیم. چه به عنوان بازیکن، چه در قامت یک مربی و چه حالا که عوض هیات مدیره هستیم همواره در پی این بودم تا دل مردم و هواداران پرسپولیس را شاد کنم و مطمئنا همه اعضای باشگاه از بازیکن تا مدیر و مربی باتوجه به عرقی که دارند به دنبال همین هدف هستند.

از 2000 هزار نفر به 30 نفر رسیده ایم

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت طرح استعدادیابی سرخپوشان که زیرنظر خود او انجام می شود گفت: الان در حال بازدید از چند زمین هستیم تا شرایط را برای برگزاری کمپ یکساله آماده کنیم. ما از 2000 نفر تست گرفتیم و حالا به 30نفر رسیده ایم. در حالی که محدودیت سنی نداشتیم اما اکثر نفرات انتخاب شده در رده های سنی جوانان و امید می توانند فعالیت داشته باشند. ممکن است در آینده به این تعداد اضافه یا از آن کم شود. ما می خواهیم با برگزاری کمپ شبانه روزی بعد از حدود یک ماه آخرین غربال خود را انجام دهید و مطمئن باشید این نفرات می توانند در ادامه کمک حال باشگاه پرسپولیس و فوتبال ما باشند.

شهید کاظمی نواقصش برطرف شد؛ در اختیار تیم بزرگسالان قرار می گیرد

کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین وضعیت ورزشگاه شهید کاظمی اذعان داشت: قرار بر این شد ورزشگاه شهید کاظمی در اختیار تیم بزرگسالان قرار بگیرد چراکه بهترین امکانات باید از آن تیم بزرگسالان باشد. با این حال ورزشگاه شهید کاظمی نقایصی دارد که تا چند ماه آینده برطرف خواهد شد و آماده استفاده تیم اصلی می شود. در کنار آن ورزشگاه درفشی فر هم باید چمنش تغییر کند و به همین دلیل چند ماهی آنجا را در اختیار نخواهیم داشت. ورزشگاه شهید اسماعیلی برای تیم های پایه در نظر گرفته شده است و ما هم در پی پیدا کردن جای مناسب برای برگزاری کمپ با بچه هایی که استعدادیابی شده اند هستیم.

عبدی در پایان گفت: باز هم خواهشم را تکرار می کنم که به شایعاتی که در این هفته های پایانی مطرح می شود توجه نکنید. افرادی هستند که می خواهند با به وجود آوردن این شایعات بر روی آن مانور بدهند و موج سواری کنند. از مردم هم به عنوان یک فرد کوچک در باشگاه پرسپولیس می خواهم به شایعات گوش نکنند.