بهادر عبدی درباره پیروزی راه آهن مقابل پدیده پس از چندین هفته ناکامی اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود. ما باید از یکی، دو هفته قبل تر نتیجه می گرفتیم اما توپ هایمان به گل تبدیل نشد. کیفیت فوتبالی راه آهن در این چهار هفته بسیار بالا بوده است. ما مقابل تیم های خوبی مثل گسترش و ذوب آهن نمایش قابل قبولی داشتیم و می شد که در آن دیدارها نتایج بهتری کسب کنیم. 

وی در ادامه افزود: اما در بازی برابر پدیده توانستیم گل بزنیم و از گل زده خود محافظت کنیم. خدا را شکر شرایط تیم خوب است اما کمی دیر به خودمان آمدیم. با این حال باز هم امیدواریم و در سه بازی باقیمانده تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا راه آهن را در لیگ برتر نگه داریم. 

کاپیتان تیم فوتبال راه آهن درباره گلزنی اش پس از چند هفته در برابر پدیده خاطرنشان کرد: آخرین گل من در نیم فصل اول به تیم استقلال اهواز بود. متاسفانه وقتی یک تیم افت می کند روی کار بازیکنان هم تاثیر می گذارد. با این حال من اصلا به گل زدن خودم فکر نمی کردم و می خواستم برای تیم مثمرثمر باشم. به امید خدا در این سه هفته باقیمانده تلاش می کنم یکی، دو گل دیگر بزنم و در ماندن راه آهن در لیگ برتر نقش داشته باشم. 

وی درباره تفاوت کارکردن با مربیانی چون فرهاد کاظمی، مهدی تارتار و یووانیس توپالیدیس برای او در این فصل در چه بود، اذعان داشت: من هیچ مشکلی با این سه مربی نداشته و ندارم. هر سه نفر کار خود را به خوبی انجام می دادند. مثلا در زمان مهدی تارتار ما بدشانسی می آوردیم و توپ هایمان به گل تبدیل نمی شد. اتفاقی که الان نمی افتد و موقعیت هایمان به گل می رسید. تارتار خیلی کار کرد تا تیم از بحران بیرون بیاید اما قسمت نبود.

کاپیتان راه آهن درباره ناراحتی اش پس از تعویض در بازی با پدیده تصریح کرد: من این مشکل را باید در خودم حل کنم چراکه به خاطر عرق زیادم دوست دارم هرچه در توان دارم بگذارم. وقتی این طور نمی شود به هم می ریزد. در آن لحظه فکر کردم می توانم به تیم کمک کنم. تصورم بر این بود که در کنار بازیکنان جوان این تیم به عنوان یک باتجربه در تیم باشم اما هرچه بود تمام شد و رفت.

وی درباره سه بازی باقیمانده راه آهن که دوتایش در برابر تیمهای استقلال خوزستان و پرسپولیس است و این بدان معنی است که راه آهن در کنار بازی های سختی که باید مقابل این تیمها انجام دهد؛ می تواند تاثیر فوق العاده ای در معرفی تیم قهرمان داشته باشد؛ اذعان داشت: اتفاقا بازی کردن با چنین تیمهایی در این شرایط برای ما لذت بخش تر است. ما هم در سقوطی های لیگ تاثیر داریم و هم تیم قهرمان را می توانیم مشخص کنیم. از طرفی راه آهن در چند سال اخیر نشان داده مقابل تیم های بزرگ خوب بازی می کند.

بازیکن پیشین تیم فوتابال پرسپولیس درباره رویارویی با این تیم توضیح داد: احساسم بر این است که اگر ما استقلال خوزستان را شکست دهیم و پرسپولیس دو بازی پیش روی خود را با برتری به پایان برساند؛ آنها قهرمان خواهند شد و بازی شان با ما در هفته پایانی تشریفاتی خواهد شد و در آن صورت ما راحت تر می توانیم از آنها امتیاز بگیریم. از لحاظ شخصی هم دوست دارم چنین اتفاقی رخ بدهد. چرا که به راه آهن تعهد دارم و از آن طرف هوادار و عاشق پرسپولیس هستم. امیدوارم هم ما در لیگ بمانیم و هم پرسپولیس قهرمان شود.

عبدی در پایان گفت: واقعا حق پرسپولیس است که قهرمان شود. باید قبول کرد آنها بهترین تیم ایران هستند. من از بچگی هوادار این تیم بوده ام و تا پایان عمر هم خواهم ماند. اما از مکتب پرسپولیس یاد گرفته ام که نباید کم کاری کنم. اتفاقا هواداران هم در صفحات مجازی خواسته اند که از تمام توانم استفاده کنم و مقابل پرسپولیس بازی کنم. انشا.. همین طور هم خواهد شد.