میناوند جای حمید درخشان را گرفت

مهرداد میناوند درخصوص انتخابش به عنوان مربی تیم خونه به خونه بابل گفت: من به عنوان یکی از اعضای کادرفنی به این تیم اضافه شدم و هر کمکی که از دستم بربیاید برای خونه به خونه انجام می‌دهمم. ما در چند بازی گذشته نتیجه خوبی نگرفتیم. از طرفی هم دخالتی هم در امور فنی نداشتیم، اما با درخواست آقایان حسن زاده و علی کریمی به کادر فنی خونه به خونه اضافه شدم و هر کاری که بتوانم برای موفقیت این تیم انجام خواهم داد. ما سه بازی سخت در پیش داریم و امیدوارم از لحاظ روحی، روانی تیم دچار شرایط خوبی باشد تا استان مازندران که فوتبالیست‌های زیادی به کشور تقدیم کرده، تیمی در لیگ برتر داشته باشد.

 

وی در مورد اینکه به عنوان مربی به خونه به خونه اضافه شده یا سرمربی افزود: نمی‌دانم و این مسئله هم مهم نیست، مهم این است که به خونه به خونه کمک کنیم. حسین رحمانی به عنوان سرمربی فعالیت خواهد کرد و من هم در کنار او به تیم کمک خواهم کرد. از فردا هم در تمرینات حاضر می‌شوم تا تیم آماده مسابقات شود.

 

میناوند ادامه داد: افراد فوتبالی زیادی در خونه به خونه حضور دارند و هزینه زیادی هم برای این تیم شده، اما عده‌ای کارهای غیرفوتبالی در لیگ دسته اول انجام می‌دهند و امیدوارم تیمی که لیاقتش را دارد به لیگ برتر صعود کند، متأسفانه ما می‌بینیم برخی افراد در کنار تیم‌ها هستند با یک سری کارها، می‌خواهند زمینه صعود تیمشان را فراهم کنند. شما رسانه‌ها باید بیشتر به این مسائل بپردازید و از این فساد موجود جلوگیری کنید. همچنین باید از حمید درخشان که مربی خود من بوده، تشکر کنم.