اصغر باقریان درباره صحبت‌هایی که این روزها مبنی بر مذاکره باشگاه سپاهان با مربیان بزرگی مثل «فرانک ریکارد» مطرح شده است، گفت: وقتی مربی تیم بزرگی مثل سپاهان تغییر می‌کند، مشخصا از داخل و خارج از کشور پیشنهادات زیادی مطرح می‌شود. الان هم این پیشنهادات رسیده است.

وی افزود: در این مدت مربیان بزرگی به سپاهان پیشنهاد شده‌اند که حتی اسامی آنها پیش از این در تصور خودمان هم نمی‌گنجید! اینکه حالا بخواهیم با این مربیان وارد مذاکره شویم، نیاز به تصمیم هیات مدیره دارد و باید ببینیم کدامیک با سیاست‌ها ما همخوانی دارد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در پاسخ به این سئوال که این مربیان از طرف چه کسانی پیشنهاد می‌شوند؟ گفت: از طرف بعضی از مدیران برنامه و کسانی که مسئولیت برنامه ریزی این مربیان را بر عهده دارند. همانطور که گفتم در میان مربیان پیشنهادی، اسامی عجیب و غریبی هم هست ولی هنوز با آنها وارد مذاکره نشده‌ایم.

باقریان درباره اینکه آیا فرانک ریکارد در این گزینه‌ها وجود دارد یا خیر، تاکید کرد: اجازه بدهید وارد اسامی نشویم. بعضی از گزینه‌ها آنقدر اسامی بزرگی هستند که اغوا کننده است!

وی در ادامه در خصوص وضعیت «ایگور استیماچ» سرمربی مستعفی سپاهان تصریح کرد: ما با استیماچ تسویه حساب کردیم و این مربی ظرف یکی دو روز آینده ایران را ترک می‌کند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در پاسخ به این سئوال که «آیا قبول دارید سپاهان این فصل چوب بازیکن سالاری را خورد؟» گفت: وقتی یک مجموعه دچار مشکل می‌شود، نباید آنرا به یک عامل محدود کرد. مسائل مختلفی در چنین مواردی مطرح است و اگر بخواهیم همه چیز را صفر و صد ببینیم، دچار اشتباه خواهیم شد. بعد از اتمام لیگ این مسائل را ارزیابی می‌کنیم تا همه چیز مشخص شود.