حاتمی جایگزین رضاییان می شود

مصطفی قنبرپور درباره آ[رین وضعیت تیمش پیش از دیدار با نفت تهران اظهار داشت:خوشبختانه شرایط خوبی داریم و به دنبال انجام یک بازی خوب در برابر نفت تهران هستیم.

وی در ادامه افزود: نفت سال پیش شرایط خوبی داشت. نکات لازم به بچه ها گفته شده است. تمام تلاشمان بر این است تا از حریف بسیار خوبمان نتیجه لازم را بگیریم و با پیروزی به پایان ببریم.

مربی پرسپولیس درباره غایبین احتمالی تیمش بیان داشت: رامین رضاییان به دلیل اتفاقاتی که در اهواز برایش پیش افتاد کارت گرفت و محروم است. بنگر و خالقی فر هم مصدومین تیم هستند اما الباقی بازیکنان می توانند بدون مشکل به میدان برود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: خوشبختانه تیم ما به یک بازیکن متکی نیست. ما در بازی با ملوان، کامیابی نیا و در بازی با استقلال اهواز مهدی طارمی را نداشتیم اما نفرات جایگزین بهترین عملکرد را داشتند و از این بابت دغدغه نداریم. به دنبال انجام یک بازی هوشمندانه هستیم.

مربی پرسپولیس درباره احتمال بازی کردن حاتمی به جای رضاییان تصریح کرد: بابک حاتمی آماده است. او بازیکن باتجربه ای است که می تواند جایگزین باشد

قنبرپور در پایان گفت: همانطور که می دانید مهاجمان ما همگی آماده هستند. تشخیص برانکو است که از کدام از ابتدا استفاده کندد. طارمی از لحاظ روحی و روانی تاثیر زیادی روی تیم دارد. او آقای گل فعلی لیگ است و می تواند برای هر تیمی خطرساز باشد.