حمله بی سابقه مدافع سپاهان به استیماچ

 کاپیتان کنار گذاشته شده سپاهان از اتفاقی که افتاده به قدری ناراحت است که می گوید قصه او با سپاهان تمام شده و دیگر حرفی برای گفتن نمانده است. عقیلی نیش و کنایه های فراوانی را نثار استیماچ می کند. عقیلی از نوع اخراج و به عبارتی کنار گذاشته شدنش از سپاهان هم ناراحت است و می گوید استیماچ وسیله ای بوده تا آقایان به اهداف شان برسند و با قربانی کردن هادی عقیلی، او را از سپاهان دور کنند.

عقیلی درباره نتایج فوق العاده ضعیف سپاهان با استیماچ اظهار داشت:برای کسانی که استیماچ را آوردند متاسفم. در این میان بودند کسانی که فقط به فکر منفعت خودشان بودند و دل شان برای سپاهان نمی سوخت. کسانی که استیماچ را آوردند کجا هستند که الان پاسخگوی آبروی ریخته شده پرافتخارترین تیم فوتبال ایران باشند؟ خیلی می ترسیدم که استیماچ سپاهان را به قهقرا ببرد و متاسفانه این اتفاق هم افتاد. نمی دانم او چرا بدون اینکه پاسخگوی مردم اصفهان باشد و بابت نتایج افتضاحش عذرخواهی کند از سپاهان رفت. سپاهان همیشه آبروی فوتبال ایران در آسیا بوده اما با افتضاحی که امسال به بار آمد آبروی این تیم رفت. متاسفم که استیماچ و دستیارانش هر کاری دل شان خواست در سپاهان کردند و آخر سر هم بدون اینکه مورد بازخواست قرار بگیرند به راحتی رفتند و حتی مسئولیت نتایج شان را هم بر عهده نگرفتند.

وی در ادامه با حالتی طعنه آمیز از هواداران سپاهان هم بابت نتایج این فصل به جای آنهایی که باید عذرخواهی کنند، معذرت خواست و خاطنشان کرد: ما با شرایط خوبی فصل را شروع کردیم. با اقتدار در صدر بودیم و خیلی هم خوب بازی می کردیم. با اینکه دو بازیکن اصلی تیم مان را که کادر فنی روی آنها حساب کرده بود در اختیار نداشتیم. داشتیم خوب پیش می رفتیم که احسان حاج صفی جدا شد و جدایی او هم از نظر ذهنی و هم از نظر فنی به تیم ضربه زد. همزمان با رفتن احسان افت سپاهان و مشکلات مالی هم آغاز شد. تغییری که در کادر فنی رخ داد هم نتوانست به تیم کمک کند چون معلوم شد استیماچ در حد سپاهان نبود. الان هم که تیم وضعیت بسیار بدی دارد. جایگاه یازدهمی واقعا در شان سپاهان نیست و بابت این شرایط بسیار متاسفم. به عنوان کاپیتان سابق سپاهان خودم را ملزم به عذرخواهی از هواداران می دانم و امیدوارم نتایج افتضاح امسال در سال آینده جبران شود».

مدافع اسبق تیم ملی فوتبال ایران درباره رفتن فرکی حرف نمی زند ولی همان جملات کوتاهش هم فوق العاده کلیدی هستند:فرکی مربی خوب و بزرگی است. همه ما دوست داشتیم با او کار کنیم اما متاسفانه شرایط فراهم نشد و باشگاه تصمیم گرفت او را اخراج کند. بهتر است هواداران در این باره نظر دهند که اخراج فرکی درست بود یا نه؟

عقیلی در پایان گفت: با احترام زیاد برای استقلال خوزستان و عبدالله ویسی که با دست خالی و با جوان های بی نام و نشان تیمش را در طول یک فصل مدعی نگه داشت، سورپرایز لیگ برای من پرسپولیس بود که توانست با هوشمندی و حرفه ای گری خودش را از انتهای جدول به صدر برساند و حالا اصلی ترین مدعی قهرمانی باشد. به نظر من پرسپولیس مدعی بودنش را مدیون سرمربی باهوش و بزرگی مثل برانکو است که کم نیاورد و در بحرانی ترین شرایط هم پای تیمش ماند و از بازیکنانش حمایت کرد. فوتبال ایران به حضور مربیان خارجی بزرگ مثل برانکو واقعا نیاز دارد و چه خوب است که اگر هم می خواهیم مربی خارجی بیاوریم کسانی مثل برانکو را بیاوریم تا حداقل یک کار مثبت برای فوتبال مان انجام بدهند. به نظر من آنها شانس اول قهرمانی هستند.