مظلومی: به هم ریختم، اجازه بدهید بروم!

پرویز مظلومی پس از برتری 2 بر یک استقلال مقابل سایپا در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر اظهار داشت: خدا را شاکرم که امروز از زمین پیروز خارج شدیم. هفته‌ها در صدر جدول بودیم، اما آن را از دست دادیم. با تلاش و مدیریت بچه‌ها توانستیم صدر جدول را پس بگیریم.

وی افزود: فشار بازی‌های همزمان برای تیم‌‌هایی که برای قهرمانی می‌جنگند بیشتر از تیم‌هایی است که نتایج بازی‌های برای‌شان زیاد مهم نیست. باید از بازیکنانم که فشار زیادی تحمل کردند و همچنین هواداران که یکپارچه تیم را مورد حمایت قرار دادند، تشکر کنم. تیم حریف شایسته بود و موقعیت هم داشت و ما را اذیت کرد. شرایط سختی در این مدت داشتیم، اما صدر جدول را به‌دست آوردیم و امیدوارم در دو بازی آینده به برتری دست یابیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: ما از ابتدای فصل به بازیکنان جوان فرصت بازی دادیم. قبل از بازی با صحبت‌هایی که انجام دادیم، آنها راه افتادند. بازیکنان جوان نیاز به زمان داشتند و هر چقدر زمان می‌گذشت، جا می‌افتادند، بازیکنان جوان زیادی مثل محسن کریمی که مصدوم است، بیرون قرار گرفته و می‌تواند از این پس کمک کند.

مظلومی درمورد توقعش از رئیس آینده فدراسیون فوتبال گفت: من به رئیس فدراسیون چه کار دارم؟ امیدوارم هر کسی که می‌آید، موفق باشد و اقتدار داشته باشد.

مظلومی در نشست خبری خود در پایان گفت: من به‌هم ریخته هستم و اجازه دهید بروم!