جلالی: هر 2 گل استقلال خطا بود

مجید جلالی پس از باخت تیمش در نشست خبری اظهارداشت:تنها چیزی که مقداری من را از باخت راحت می کند این است که این فصل در حال تمام شدن است ، اگر یک فرد صبوری به اینجا می رسد به خاطر بغضی است که چندین و چند سال است گریبان من را گرفته است ،  یک روز به شمال می رویم می گویند جو خراب است ، می رویم جنوب یک بهانه دیگر می آروند. مگر فوتبال برای کنترل مردم است؟مگر من چقدر تحمل دارم؟ ما را با پرسپولیس مقایسه کنید ؟ تمام فصل پرسپولیس حمایت می شود در حالی که در ابتدای فصل آنها بین رده نهم تا شانزدهم جدول بودند  اما من با یک باخت تحت فشار قرار می گیرم و به مربی خودم زنگ می زنند می گویند می خواهیم جلالی را برداریم تو را بذاریم یک روز به کاپیتان تیمم زنگ می زنند همین را می گویند.

 

وی افزود:نباید یک شاخصه برای مدیریت داشته باشم؟ مدیران بالا دستی  بدانند و کاری انجام بدهند ، من احساس می کنم  فوتبال  آدم غیر تخصصی زیاد دارد و همین موضوع سبب می شود هر کسی که بخواهد ، بیاید مدیر فوتبال شود؟مگر مدیریت فوتبال کم از مربی گری است؟

 

جلای ادامه داد:  ما می خواهیم فوتبال بازی کنیم نه اینکه جامعه را کنترل کنیم ، یک جا می گویند وضیعت شهر این طور است ، حرف نزن حرف هم نزنم حق من ضایع شده است. یکی از سخت ترین فصل های عمرم را پشت سر گذاشتم. نمی دانم حرفم را به چه کسی بزنم؟

 

جلالی درباره داوری تاکید کرد: هر 2 گل استقلال روی اشتباهات داوری به ثمر رسید ، سال های سال سرم را پایین انداخته ام اما حالا که حرف می زنم می گویند از شما انتظار نداریم ، من فوتبال را دوست دارم و می خواهم در این فوتبال باشم اما همه آن ناحقی است.

 

وی افزود: 16 بازیکن از تیم های پایه به بزرگسالان آورده ام ، شما کدام مربی را می شناسید که چنین ریسکی می کند؟ من هم با صبا و سایپا جام برده ام اما جام گرفتن کمکی به فوتبال نخواهد کرد و  اگر بتوانی چند بازیکن جوان پرورش دهی آنگاه به جامعه فوتبال خدمت کردی.