وقتی برانکو یک رهبر واقعی می شود+تصاویر

سرمربی پرسپولیس بعد از چند ماه فوق‌العاده در لیگ برتر فوتبال ایران روز گذشته با شکست مقابل نفت تهران صدرنشینی را از دست داد و به رده سوم جدول سقوط کرد. قرمزها با این شکست 3 امتیاز مهم را از دست دادند و بعد از مدت‌ها از گلزنی مقابل یک حریف لیگ برتری عاجز ماندند و بعد از 22 مسابقه طعم شکست را چشیدند.

 

 

اما در شرایطی که اولین واکنش‌ها بعد از بازی به شکست پرسپولیس بیشتر متوجه اشتباه داوری روی گل اول نفتی‌ها بوده است، سرمربی پرسپولیس با پذیرفتن نمایش ضعیف تیمش در بازی مسئولیت این شکست را از روی دوش تیم داوری برداشت. او همچنین در حمایت از سوشا مکانی دروازه‌بان تیمش گفت انداختن مسئولیت شکست به گردن یک نفر ساده‌ترین کار است اما وقتی یک تیمی می‌بازد، همه اجزای آن تیم فوتبال در این موضوع سهیم هستند اگرچه ما یکی، دو اشتباه فاحش داشتیم که می‌توانست اتفاق نیفتاد. با این حال همانطور که گفتم کل تیم به نفت باخت نه یک بازیکن خاص. برانکو با این موضع‌گیری هم اشتباهات خود را پذیرفت و هم به بازیکنان تیم یادآوری کرد که نباید نمایش ضعیف خود در بازی نفت را از چشم داور یا دروازه‌بان تیم ببینند.

 

ایوانکوویچ که به نحوه هدایت او در بازی هم نقدهایی وارد است، از حالا تا 8 روز دیگر فرصت دارد تیمش را برای مسابقه گسترش آماده کند پرسپولیس در این مسابقه حیاتی همه ستاره‌هایش را در اختیار خواهد داشت و البته زمان کافی برای ریکاوری شکست مقابل نفت تهران در اختیار دارد. با رویکرد برانکو در تمرین  هواداران این تیم هم به جای بهانه‌جویی‌های احتمالی ذهن خود را بیشتر متوجه داخل زمین می‌کنند. این چیزی است که پرسپولیس به آن نیاز دارد.