صادق ورمزیار  با ابراز رضایت از عملکرد پرویز مظلومی و یارانش مقابل سایپای تهران که به پیروزی دو بر یک آبی‌پوشان منجر شد، گفت: شاهد یک دیدار نفس‌گیر، حساس و پراسترس بودیم. به جرأت می‌توانم بگویم که مظلومی یکی از سخت‌ترین شب‌های فوتبالی خود را گذراند و چهره او نشان می‌داد که استرس بسیار بالایی دارد. او هم باید حواسش به بازی تیم خودش می بود و هم به نتایجی که در سایر ورزشگاه‌ها رقم می‌خورد.

مدافع پیشین استقلال در ادامه خاطرنشان کرد: مظلومی باید از هواداران استقلال هم تشکر کند که از دقیقه یک تا پایان دیدار فقط تیم را تشویق کردند. آنها به مسائل حاشیه‌ای نپرداخته و در پیروزی آبی‌پوشان مقابل سایپا سهم بزرگی داشته است.

وی در خصوص دیگر نتایج رقم خورده در روز پنجشنبه گفت: به نظر من یکی از علل شکست پرسپولیس، غرور این تیم بود. آنها پس از برد مقابل استقلال، دیگر خود را قهرمان می‌دانستند و وقتی که هفته گذشته استقلال اهواز را هم شکست دادند، بازیکنان این تیم همانند هوادارانشان فکر می‌کردند که لیگ، تمام و تیمشان قهرمان شده است. چه در فضای مجازی، چه در کوچه و خیابان می‌دیدیم که طرفداران این تیم یک پیروزی آسان مقابل نفت را حق پرسپولیس می‌دانستند و اعتقاد داشتند با چند گل، نفت را شکست داده و قهرمان لیگ خواهند شد.

ورمزیار تاکید کرد: اما منصوریان و بازیکنان بی‌ادعایش توانستند این غرور کاذب را شکسته و با پیروزی دو بر صفر برابر پرسپولیس، به آنها بگویند که هنوز لیگ پانزدهم به پایان نرسیده و مشخص نیست چه تیمی قهرمان خواهد شد.

مدافع پیشین استقلال در خصوص دو پیروزی اخیر استقلال مقابل فولاد خوزستان و سایپای تهران، گفت: نقش جوانان استقلال در این دو دیدار بسیار تأثیرگذار بود و همه شاهد بودیم که این جوانان تمام توانشان را در این دو دیدار گذاشتند. وقتی دقت می‌کردیم، می‌دیدیم که در پایان بازی آنها آنقدر دویده‌اند و تلاش کرده‌اند که دیگر توان راه رفتن ندارند.

وی در ادامه تاکید کرد: کاش پرویز مظلومی کمی زودتر به بازیکنان جوانش میدان می‌داد و از آنها استفاده می‌کرد زیرا آنها در ابتدای راه هستند و مطمئناً آینده فوتبال کشور را تضمین خواهند کرد.

ورمزیار در خصوص دیدار استقلال مقابل تراکتورسازی از هفته بیست و نهم لیگ برتر، گفت: استقلال دیدار فوق‌العاده حساسی را در پیش خواهد داشت. تراکتورسازی با بردی که دیروز به دست آورد، خود را به جمع مدعیان اضافه کرده و مظلومی باید در طول هفته و تا شروع این دیدار تمرینات با نشاط و تکنیکی را انجام دهد و بازیکنانش را از لحاظ روحی و روانی آماده این دیدار کند.

مدافع پیشین استقلال در پایان و در پاسخ به این پرسش که از بین تیم‌های استقلال تهران، استقلال صنعتی و پرسپولیس تهران، چه تیمی جام را بالای سر خواهد برد؟ گفت: پیش‌بینی قهرمان این دوره بسیار مشکل است. خوشحالم از اینکه مردم همچنان شاهد دو هفته‌ی زیبای پایانی لیگ در این فصل خواهند بود.