میداوودی: چه کسی‌ گفته قرار است به استقلال بروم؟

میلاد میداودی در خصوص شکست سایپا مقابل استقلال و حرف و حدیث‌هایی که بعد از پایان این مسابقه پیرامون کم کاری وی مطرح شده است صحبت‌های زیر را انجام داد.

حسابی سروصدا شده و می‌گویند مقابل استقلال کم کاری کردی؟

چه کسی این حرفها را زده؟

گفته شده بعد از بازی ابراهیم صادقی به تو گفته چون می‌خواهی به استقلال بروی توپ‌ها را گل نکردی...

مگر صادقی مصاحبه و این موضوع را تکذیب نکرده است؟ اتفاقا بعد از بازی مثل همیشه بعد از شکست‌ها به خانه رفتیم.هیچ کس هم حرفی نزد.من با صادقی اصلا صحبتی نکردم.

پس چرا این صحبت‌ها مطرح می‌شود؟

اصلا این حرفها به من نمی‌خورد. کدام مربی را سراغ دارید که بگوید میداودی کم کاری کرده است؟ چطور این همه بازی انجام دادم کسی حرفی نزد ولی به یک باره شروع به حرف و حدیث کردند؟ آن‌هایی که هیجان می‌دهند تیم خودشان مقابل 90 هزار نفر بازی را نبرده بعد به دنبال مقصر هستند.

منظورت پرسپولیسی‌هاست؟

چه دلیلی دارد بگویم چه تیمی مقابل 90 هزار نفر بازی را باخت. همه این را می‌دانند.

 این شایعات به این دلیل مطرح شده که می‌گویند میداودی قرار است به استقلال برود.

اول صحبتهایم گفتم. من اهل کم کاری و کم فروشی نیستم و این حرفها به من نمی‌خورد.اصلا چه کسی گفته قرار است به استقلال بروم؟ شما از یک بازیکن بزرگ این مملکت سوال کنید که میداودی کم کاری می‌کند اگر یک نفر از آن ‌ها تائید کرد من فوتبال را کنار می‌گذارم. اصلا به من چه ارتباطی دارد کدام تیم می‌خواهد قهرمان شود. من موقعیت داشتم ولی توپ به پایم ننشست.

ظاهراً مسئولان سایپا می‌خواهند فیلم بازی را تماشا کنند و در مورد عملکردت تصمیم بگیرند.

اگر آقای جلالی و یا هر عضوی از کادر فنی و مدیریت سایپا چنین تصمیمی بگیرد با کمال میل آن‌را می‌پذیرم. هم سایپایی‌ها من را می‌شناسند و هم نسبت به من شناخت کامل دارند. هر وقت آن‌ها تصمیم گرفتند من در این مورد صحبت می‌کنم ولی دلیلی ندارد در مورد چیزی که اتفاق نیفتاده حرف بزنم.

ظاهراً از داوری هم گلایه داشتید و حتی مجید جلالی به شدت اعتراض می‌کرد.

من در مورد داوری صحبت نمی‌کنم ولی فکر می‌‌کنم خطا روی فخرالدینی اتفاق نیفتاد و پنالتی استقلال اشتباه بود.

بعد از بازی پیراهن رحمتی را چرا گرفتی؟

این هم جای سوال دارد؟ شخصی از من قول گرفته بود که بعد از بازی پیراهن رحمتی را از  او بگیرم و برایش ببرم. من هم این کار را انجام دادم نکند برای این هم حرف درآوردند؟

صحبت خاصی نیست؟

چه صحبتی وقتی سرم به کار خودم است و فقط تمرین و بازی می‌کنم اما برایم حرف در می‌آورند. در کدام بازی من کم کاری کردم؟ شما بازی‌های سال‌های گذشته من مقابل استقلال را با پیراهن تیم‌های استقلال خوزستان، آلومینیوم هرمزگان و همین تیم سایپا ببینید. در همه بازی‌ها بهترین عملکرد را داشتم. در این بازی هم توپ روی پایم ننشست همین. کسانی که فوتبال بازی می‌کنند حرف من را می‌فهمند اما آن‌هایی که می‌خواهند هیجان بدهند را به خدا واگذار می‌کنم.