عملکرد خوب ابراهیم صادقی در بازی با استقلال نشان داد سن در فوتبال فقط یک عدد است و از بازیکن بدون توجه به سنش تا زمانی که مفید است باید سود برد. ابراهیم صادقی یکی از این بازیکنان است که در بازی با استقلال استارت خیلی از حمله های تیمش را زد و در حملات طراحی شده به خوبی فضا را پوشش می داد.

تمدید قرارداد ابراهیم صادقی از سوی باشگاه سایپا به خاطر عملکرد وی در این فصل از بازی ها محتمل است و می تواند ابراهیم را به یک رکورد جاودانه در سایپا و لیگ برتر برساند. یکی از حسن های صادقی مدیریت وی در زمین و علاقمندی هم تیمی هایش به وی است.

ابراهیم صادقی هم اکنون 38 سال دارد. شاید اگر بخواهیم به سن او نگاه کنیم باید بگوئیم باید با فوتبال خداحافظی کند اما وقتی عملکرد وی را در زمین می بینیم بر این باوریم این بازیکن هنوز برای حضور در فوتبال و بازی در زمین جا دارد.

در سال های اخیر چه بسیار بازیکنانی که در سن 27 – 28 سالگی محو شدند و در سن 30 سالگی فوتبالشان کاملا محو شد و در نهایت از فوتبال خداحافظی کردند. اما ابراهیم صادقی نشان داد بازیکن در صورت تمرین و تغدیه مناسب و هم چنین رفتار مناسب می تواند تا 38 سالگی هم در فوتبال مفید باشد. حتی بیشتر از 38 سالگی.