هواداران بیایند تا استقلال را شکست بدهیم

بختیار رحمانی در خصوص پیروزی تراکتورسازی مقابل ملوان اظهار داشت: پیروزی خوبی بود. خوشبختانه در این بازی خیلی زود گلزنی کردیم. پیش از بازی روحیه مناسبی نداشتیم که پس از 10 بازی مقابل سیاه‌جامگان باخته بودیم و در این شرایط انتظار داشتیم هواداران‌مان از ما حمایت کنند، اما متأسفانه ورزشگاه خالی بود. هیچ کجای دنیا این‌طور نیست و اصلاً انتظار داشتیم که هواداران بعد از یک باخت به ورزشگاه نیایند. ما 10 بار در دقیقه 90 گل زدیم و پیروز شدیم و یک بار هم دقیقه 90 گل خوردیم و باختیم. شکست ما مقابل سیاه‌جامگان که استثنا نبود و ممکن است برای همه تیم‌ها اتفاق بیفتد. به‌هر حال خیلی از هواداران برای بازی با ملوان از ما حمایت نکردند، اما واقعاً از آنهایی که آمدند و حمایت‌مان کردند، ممنون هستیم.

وی در واکنش به این مسئله که تراکتورسازی خیلی زود به گل رسید و خیلی زود هم گل خورد که این مسئله ممکن بود برای شاگردان قلعه‌نویی دردسرساز شود، گفت: نمی‌دانم آن لحظه‌ای که گل خوردیم، چه اتفاق افتاد، اما بچه‌ها روی حواس پرتی‌شان بازیکنان ملوان را رها کردند و گل خوردیم. خوشحالم که بعد از مساوی شدن بازی، بازهم توانستیم خوب عمل کرده و گلزنی کنیم تا به پیروزی خوبی برسیم.

هافبک تراکتورسازی که در پیروزی 4 بر 2 تیمش مقابل ملوان پاس گل اول را به فرزاد حاتمی داد و گل چهارم سرخپوشان تبریزی را هم خودش به‌ثمر رساند در این خصوص خاطرنشان کرد: در پستی که من بازی می‌کنم، بیشتر باید پاس گل بدهم و خوشحالم که حضورم در ترکیب تأثیرگذار بود. گلی هم که زدم روی پاس خوب سروش رفیعی بود.

رحمانی در واکنش به این مسئله که با توجه به صعود تراکتورسازی به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا بازی برگشت این تیم مقابل الهلال عربستان از نظر نتیجه به‌نوعی تشریفاتی است، گفت: اصلاً بازی ما با الهلال تشریفاتی نیست و یک بازی حیثیتی را پیش‌رو داریم. بازی خیلی سختی است و امیدوارم بتوانیم مانند بازی رفت این تیم را شکست بدهیم. الهلال تیم بزرگی است و فکر می‌کنم آنها با تمام وجود مقابل ما حاضر می‌شوند تا امتیاز گرفته و به مرحله بعدی صعود کنند، اما ما نباید این اجازه را به آنها بدهیم.

وی با اشاره به روند رو به رشدی که تراکتورسازی داشت و یک تیم تقریباً پرحاشیه و به‌هم ریخته توانست برای اولین بار در طول تاریخ این باشگاه به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند و در لیگ برتر هم شانس کسب سهمیه آسیایی را دارد، اظهار داشت: تونی اولیویرا برای تیم زحمات زیادی کشید، اما آمدن قلعه‌نویی روی روند تیم ما تأثیر داشت. در ابتدا تیم ما با حاشیه‌های زیادی همراه بود و با وجود اینکه بازیکنان خوبی در تیم‌مان حضور دارند، اما نمی‌توانستیم نتیجه بگیریم. اکنون هم بیشتر بازیکنان تراکتورسازی از قبل تجربه بازی در لیگ قهرمانان آسیا را دارند و به‌همین دلیل توانستیم با اقتدار راهی مرحله حذفی شویم.

هافبک تراکتورسازی افزود: تراکتورسازی قبلاً به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا نرفته بود، چون این بازیکنان را کنار هم نداشت. من برای بازیکنان قبلی تیم هم احترام زیادی قائلم و تراکتورسازی همیشه تیم خوبی بوده، اما تیم این فصل ما یک تیم کامل است. ما در لیگ قهرمانان آسیایی که تیم‌های خوبی در آن هستند توانسته‌ایم نتایج خوبی کسب کنیم و تا به اینجا نیز بهترین خط دفاعی را داشته‌ایم، چون دفاع تیمی بسیار خوبی داریم. اکنون هم با تمام وجود مقابل الهلال بازی خواهیم کرد تا با دست پر برگردیم. پس از آن هم بازی سختی با استقلال داریم که مقابل هواداران این تیم باید عملکرد خوبی داشته باشیم و مطمئن هستم هواداران تراکتورسازی ما را در این بازی تنها نمی‌گذارند و ما هم برای پیروزی می‌آییم.

رحمانی درباره اینکه نفت تهران با شکست پرسپولیس به صدرنشینی استقلال کمک کرد و اکنون خیلی از هواداران پرسپولیس این انتظار را از تراکتورسازی دارند که استقلال را شکست بدهد، گفت: ما کاری به این کارها ندارم. اگر به این چیزها توجه داشته باشیم، باید در همه بازی‌ها برای یک تیم بازی کنیم. ما این هفته ملوان را شکست دادیم که خودم برای این تیم خیلی ناراحت شدم. چون آنها در آستانه سقوط هستند و من دوست ندارم تیم با ریشه ملوان از لیگ برود، اما خودمان هم چاره‌ای جز برد نداشتیم. از ته دل ناراحت هستم که ملوان در انتهای جدول است و امیدوارم که این تیم در لیگ برتر بماند. در سایر بازی‌ها نیز ما برای خودمان تلاش خواهیم کرد و کاری به سایر تیم‌ها نداریم.