وحید قلیچ درباره شکست پرسپولیس مقابل نفت اظهار داشت: پرسپولیسی ها در این بازی هم مغرور بودند و هم میل همیشگی برای پیروزی را نداشتند و از همه بدتر نفت را حریفی ساده تلقی کردند. عملکرد گلرمان هم این سلسله اتفاقات را تکمیل کرد تا تیم ببازد. البته مشکلی نیست و انشاالله در دو بازی بعد این باخت جبران می شود.

 

وی درباره اینکه گفته می شود تیم منصوریان دفاع اتوبوسی کرده توضیح داد: به منصوریان باید تبریک گفت چون اصلا ضد فوتبال بازی نکرد. اتفاقا هر دو تیم با اتوبوس هایی به زمین آمده بودند که یازده مسافر داشتند ولی این اتوبوس نفت بود که به مقصد رسید. منصوریان به درستی مسلمان و احمدزاده را از کار انداخت. 

 

بازیکن اسبق پرسپولیس ادامه داد: مشخص نبود دو هافبک طراح پرسپولیس چرا به این روز افتاده بودند. شاید جادو شده بودند یا چیزخورشان کردند چون اصلا در اندازه های خود نبودند. هافبک های نفت به درستی آنها را از کار انداختند تا در نهایت به هدف شان برسند.

 

قلیچ درباره عملکرد بیرانوند گفت: این دروازه بان جوان همیشه خوب بوده و مقابل پرسپولیس هم یک روز خوب دیگرش را تجربه کرد. انشاالله شرایط طوری شود که او به حقش برسد و به پرسپولیس بیاید تا به آنچه دوست دارد دست پیدا کند. البته امیدوارم تا آن زمان در کادر فنی پرسپولیس یک مربی دروازه بان بهتر استخدام شود.

 

وی در انتقاد به این موضوع ادامه داد: از طاهری درخواست می کنم حتما درباره مربی دروازه بانان تیم تجدید نظر کند. یک سال است که این مربی فرصت داشته تا حرکتی از خود نشان بدهد اما همواره مکانی یا لوبانف را در همین وضعیت یکسان و تقریبا ضعیف دیده ایم. جالب اینکه هر دوی آنها هم عضو تیم ملی کشور ما و ازبکستان هستند.

 

پیشکسوت دروازه بانی پرسپولیس بیان داشت: البته به یاد داریم که برانکو در زمان مربیگری اش در تیم ملی هم فخرالدین بگوویچ را کنار دستش داشت که دست پرورده اش هم میرزاپور بود که آن وضعیت را داشتیم. ظاهرا مربیان بلوک شرق درباره دروازه بانی چندان تبحری ندارند. برانکو باید بداند پرسپولیس جای فامیل بازی نیست و باید یک مربی خوب دروازه بانی استخدام کند.

 

قلیچ افزود: همین نفت تهران یک مربی دروازه بان دارد به نام سیدی. یک مربی بی ادعا که حاصل کارش هم همین بیرانوند است. مطمئن هستم اگر مربی گلرهای پرسپولیس یک مربی ماهر باشد وضعیت سوشا و سایر دروازه بان های تیم خیلی بهتر از این می شود. شاید به همین منظور فردا به تمرین پرسپولیس بروم و برای بالا بردن روحیه سوشا با او صحبت کنم. 

 

وی در این باره که با توجه به باخت اخیر و حملاتی که در شبکه های اجتماعی به سوشا انجام شده آیا این دروازه بان وضعیت لازم برای بازی با گسترش فولاد را دارد گفت: قطعا اگر شرایط روحی سوشا به حالت قبل برگردد او بهترین گزینه است. به همین خاطر می خواهم به تمرین بروم و با او حرف بزنم تا روحیه اش بالا برود.

 

بازیکن اسبق پرسپولیس درباره دیدار بعدی این تیم مقابل تیم تبریزی خاطرنشان کرد: شک نکنید پرسپولیس این تیم را مثل حلوا میبرد چون نمی خواهد سرنوشتش که قهرمانی است عوض شود. محمد ابراهیمی و هر گلزن دیگری هم در گسترش باشد پرسپولیس برنده است. قهرمانی دور از دسترس نیست و شاید امسال هم مانند دور اول لیگ برتر قهرمانی پرسپولیس در آخرین روز و آخرین دقایق قطعی شود.

 

قلیچ در پایان در این باره که آیا آسیب دیدگی ای که به خاطرش در بیمارستان بود برطرف شده یا نه توضیح داد: با توجه به لطف و عنایت دوست خوبم مهندس سمیعی که در آن مدت پیگیر کارهایم بود در حال حاضر شرایطم خیلی خوب است و به طور کلی آسیب دیدگی ام برطرف شده است.