منصوریان به نیمکت استقلال فکر نمی کند

علی چینی  درباره برتری نفت مقابل پرسپولیس اظهار داشت: ما یک هفته برای رسیدن به این پیروزی کار کرده بودیم و حالا نتیجه تلاش خودمان را می بینیم. بازیکنان دقیقا آن چیزهایی که کادر فنی خواسته بود را در زمین پیاده کردند و نتیجه اش هم سه امتیازی بود که به دست آمد و ما را در کسب سهمیه آسیایی امیدوار نگه داشت.

وی درواکنش به اظهارات بیرانوند مبنی بر اینکه چینی و خرمگاه مربیان تیمش هم به او شک داشتند تصریح کرد: اصلا بحث شک و شبهه وجود نداشته است. مطمئن باشید اگر یک درصد هم به وی شک داشتیم او را بازی نمی دادیم. شاید من و خرمگاه در رختکن به بیرانوند گفته باشیم که محکم بازی کند اما این فقط برای بالا بردن روحیه بازیکنان است. به هرحال هر مربی یک ترفند دارد و ما هم به همین دلیل این صحبت ها را انجام دادیم اما مطمئن باشید به هیچ عنوان به بیرانوند شک نداشتیم.

مربی تیم فوتبال نفت تهران در خصوص شانس این تیم برای رسیدن به سهمیه آسیا تصریح کرد: ما همیشه سعی کردیم امیدمان را از دست ندهیم. در دوبازی آینده مقابل فولاد و سایپا هم برای خودمان بازی می کنیم و با تمام توان به میدان می رویم. این حداقل کاری است که امسال میتوانیم برای خودمان انجام دهیم و با بازیکنان هم قسم شدیم که حداقل به رده چهارم برسیم تا بعد از آن اگر استقلال قهرمان حذفی شد بتوانیم سهمیه را بگیریم.

چینی درباره اینکه با این برد استقلالی ها هم به شدت خوشحال شدند گفت: من هم یک استقلالی هستم و از صدرنشینی استقلال خوشحالم اما همان طور که قبل از بازی گفته بودم ما برای خودمان بازی کردیم چون هدف بزرگی مثل کسب سهمیه آسیایی داشتیم. می خواستیم ثابت کنیم اگر نفت مشکلات مالی نداشت حتی می توانست قهرمان شود. 

وی درباره اینکه راز شکست پرسپولیس بعد از 22 هفته چه بوده بیان داشت: کادر فنی یک هفته به صورت موشکافانه پرسپولیس را آنالیز کرد. ما کاملا راه های نفوذ آن ها را بسته بودیم و سعی کردیم هیچ موقعیتی به آنها ندهیم. در واقع می توانم بگویم که اتلتیکویی بازی کردیم. ما یک هفته سعی کردیم که در مخ بچه ها فرو کنیم باید مثل تیم سیمئونه بازی کنند. اگر بازی روز پنجشنبه ما مقابل پرسپولیس را با بازی چهارشنبه شب اتلتیکو مقابل بایرن مقایسه کنید می بینید که خیلی خوب توانستیم سبک بازی آنها را در زمین ارائه دهیم. 

بازیکن اسبق استقلال در پایان درواکنش به اینکه گفته می شود انگیزه های منصوریان برای شکست پرسپولیس بیشتر جهت رسیدن او به نیمکت استقلال بوده گفت: چنین چیزی نیست که منصوریان از الان بخواهد به نیمکت استقلال فکر کند. او همواره انگیزه های خاصی دارد تا بتواند در تمام مسابقات پیروز شود. در ضمن ما دوست داشتیم این بازی را ببریم و به اکبر دارستانی تقدیم کنیم و دنبال قاتل بروسلی هم نیستیم. در آینده هم هرچه قسمت باشد اتفاق خواهد افتاد.