جعفر کاشانی  درباره جلسه امروز خود و علی اکبر طاهری با برانکو ایوانکوویچ اظهار داشت: جلسه دوستانه ای بود. پیرامون موضوعات تیم پرسپولیس کلی و جزئی صحبت کردیم. من از ابتدای شروع فصل هم از برانکو حمایت می کردم و می دانستم این مربی می تواند به پرسپولیس کمک کند چون مربی بزرگ و با فکری است.

وی درباره بازی نفت و شکست سرخپوشان در این بازی گفت: بازیکنان پرسپولیس به خاطر دو برد خوب مقابل دو استقلال تهران و اهواز دچار غرور شده بودند و همین غرور باعث این باخت شد. هر چند باید خیلی سریع این شکست را فراموش کنیم.ما دو بازی مهم پیش رو داریم که هنوز هم می توانیم قهرمان شویم. سه تیم بالای جدول از لحاظ امتیاز مساوی هستند که پرسپولیس هم یکی از آنهاست.

رییس هیات مدیره پرسپولیس خاطرنشان کد:اندیشه های برانکو بسیار خوب است. باید از این اندیشه ها در زیرساخت های فوتبال پرسپولیس استفاده شود و تیمی همانند تیمی که خودمان بازی می کردیم تشکیل شود.وقتی کلانی، بهزادی، مهراب شاهرخی و این پیراهن بزرگ را برتن داشتند ما روزهای درخشانی را سپری کردیم.

وی ادامه داد:من به آینده پرسپولیس بسیار امیدوارم و به نظر من قهرمانی حق مسلم پرسپولیس است. چهارده برد دارد که بین تیم ها از همه بیشتر  است نشان می دهد تیم شخصیت قهرمانی دارد.پرسپولیس بازی تماشاگرپسندی را ارائه می دهد که اکثر کارشناسان این موضوع را قبول کردند.

کاشانی افزود:این تماشاگران بعد از چند سال حق شان است که تیم شان قهرمان شود. باشگاه پرسپولیس و همین طور تیم پرسپولیس برنامه های ویژه ای برای سال آینده خواهد داشت و به این مهم دست پیدا خواهد کرد.