3 بازیکن استقلال اهواز تنبیه می شوند

سیاوش بختیاری‌زاده در نشست خبری پس از بازی تیمش در مقابل فولاد گفت: چندسال پیش  استقلال اهواز قهرمان شد پیش چشمان 60، 70 میلیون حق را از این تیم گرفتند تا جوانان اهواز فقط اشک بریزند.

او ادامه داد: متاسفانه در پربیننده‌ترین برنامه ورزشی صداوسیما به جناب‌خان 3 ساعت وقت داده می‌شود اما به من 30 ثانیه هم زمان نمی‌دهند. بنابراین مشخص می‌شود ارزش جناب‌خان بیشتر از مردم خوزستان است. هر چند جناب‌خان هم افتخار ماست ولی دلیل نمی‌شد که به من وقت ندهند.

سرمربی اهوازی‌ها ادامه می‌دهد: چرا تیمی که 10 درصد سهم صندلی دارد 60 درصد جایگاه‌های ورزشگاه را اشغال می‌کند؟ من در 2 هفته آینده حرف‌های زیادی با آقای فردوسی‌پور دارم.  امیدوارم ایشان باز هم جناب‌خان را دعوت کند تا آقای بحرانی از ما حمایت کند. امیدوارم جناب‌خان بتواند قضیه 10درصد جایگاه را شفاف‌سازی کند. من منتظرم این دعوت صورت بگیرد اما چون فردوسی‌پور می‌داند طرفش کیست ما را به برنامه خودش دعوت نمی‌کند.

بختیاری‌زاده ادامه می‌دهد: فولاد در نیم فصل دوم عملکرد خوبی داشت اما امروز ما خوب بودیم و به همین دلیل من از جوان‌های تیمم ناراحتم که این بازی را واگذار کردند. من فکر می‌کنم تماشاگران هم از این بازی لذت بردند. 3 بازیکن تیم ما فردا به تمرین می‌آیند اما حق لخت شدن ندارند و این هفته باید روی سکوها بنشینند تا ببینند بازی کردن چطور است.

او در پایان حرفهایش گفت:  3 امتیاز این بازی دردی از ما دوا نمی‌کرد اما باید برنده می‌شدیم. در این بازی من خیلی عصبی شدم. در فوتبالم 200 پنالتی گل کردم اما بازیکنم نتوانست این کار را بکند.