علی کریمی آماده نیست اما حضورش باعث انگیزه است

حسین رحمانی در خصوص شرایط تیم فوتبال خونه به خونه پس از استعفای حمید درخشان اظهار داشت: من از استعفای درخشان خبری ندارم و به مسئولین باشگاه هم گفتم حضورم در 3 بازی پایانی یک تصمیم احساسی بوده چرا که اگر بتوانیم در این بازی‌ها صد در صد امتیاز را هم کسب کنیم باز هم کارمان به اما و اگر کشیده می‌شود.

وی ادامه داد: به خاطر اراداتی که به حسن‌زاده مالک خونه به خونه داشتم تنها برای کمک به تیم تلاش خواهم کرد. در شرایطی که شاید هیچ کسی هدایت این تیم را قبول نکند چرا که تنها 3 بازی از لیگ باقی مانده وشرایط دشوار است اما من فقط خواستم به تیم کمک کنم چرا که از 3 ماه پیش در کنار تیم بوده‌ام و با شرایط آن آشنا هستم.

سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه در مورد دیدار حساس این تیم مقابل مس کرمان که هدایت آن بر عهده اکبر میثاقیان سرمربی سابق خونه به خونه است، گفت: میثاقیان برای تیم خونه به خونه زحمت زیادی کشید اما به هر حال نمی‌دانم به خاطر یکسری مسائل که در جریان آن نیستم، این همکاری ادامه نداشت. نمی‌خواهم بگویم بازی زیاد برایم طبیعی است اما ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا پیروز میدان شویم.

رحمانی یادآور شد: بازی سختی مقابل مس کرمان داریم. البته من تجربه بازی مقابل تیم میثاقیان را دارم. امیدوارم بازی زیبایی را شاهد باشیم و در پایان با پیروزی ما به اتمام برسد چرا که در غیر این صورت ما شانسی برای صعود به لیگ برتر نخواهیم داشت و به گونه‌ای این دیدار آخرین بازی ما خواهد بود و کسب یک امتیاز ما را از هدف‌مان خیلی دور می‌کند.

وی در مورد حضور علی کریمی در تمرینات و پا به توپ شدن او خاطرنشان کرد: علی کریمی از شاگردان من در فتح بود. او هم اکنون به عنوان مشاور مدیرعامل در باشگاه فعالیت می‌کند و از او خواستیم که در کنار بازیکنان تمریناتی هم داشته باشد که با استقبال بازیکنان همراه بود. با وجود اینکه وی شرایط بدنی سرحالی ندارد اما کاملا با بازیکنان تمرین کرد و به آنها انگیزه و روحیه زیادی داد که امیدوارم این موضوع در 2 بازی آینده هم وجود داشته باشد.