استقلال را نبریم از پول خبری نیست

رضا مهاجری  درباره بازی حساس تیمش مقابل یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی اظهار داشت: اول باید بگویم در لیگ امسال رقیب سخت یا آسان نداریم. استقلال اهواز 13 امتیازی در تهران استقلال صدرنشین را متوقف کرد. همین پدیده در چهار بازی رفت و برگشت مقابل استقلال و پرسپولیس نباخت. وقتی انگیزه وجود داشته باشد انرژی و توان مبارزه در ادامه می آید.

وی ادامه داد: ما دو بازی قبل را واگذار کردیم. یکی به راه آهن که خودمان هم باورمان نمی شد و دیگری به ذوب آهن. در هر دو بازی حداقل مستحق تساوی بودیم. با این حساب در دیدار با استقلال خوزستان هم با انگیزه کامل به میدان می رویم چون میدانیم تاثیر مستقیم در تعیین قهرمان فصل جاری را خواهیم داشت.

سرمربی پدیده درباره شایعاتی که در هفته های پایانی پیرامون حریف های تیم های مدعی قهرمانی در ارتباط با تبانی مطرح می شود گفت: هیچ مربی حاضر نمی شود اعتبار و جایگاهش را به پول بفروشد. من پدیده را از لیگ دو به لیگ یک، از لیگ یک به پلی آف و حالا به لیگ برتر آورده ام. الان هم تیمم حداکثر نهم، دهم یا یازدهم خواهد شد. کاری که برای من دشوار است حفظ انگیزه بین بازیکنانم است.

مهاجری در این باره که چه تضمینی وجود دارد بازیکنانش با تمام وجود مقابل استقلال خوزستان به میدان برود گفت:هنوز بخشی از مطالبات بازیکنان به آنها پرداخت نشده است. برایشان شرط گذاشته ام که به خاطر اعتبار تیم پدیده هر زمان هر دو بازی باقیمانده مقابل استقلال خوزستان و سپاهان را با برد به پایان رساندند حق و حقوق شان را کامل دریافت خواهند کرد. برای ایجاد انگیزه چاره ای جز این نداشتیم.

وی تاکید کرد: ما نه در خطر سقوطیم نه در کورس کسب سهمیه. هر روز دعا می کنم که لیگ زودتر تمام شود. چون نگه داشتن بازیکنان در سطح انگیزشی بالا در تمرینات و مسابقات آسان نیست. ای کاش مسئولان فدراسیون با راه انداری تورنمنت هایی برای تیم های پنجم، ششم و یا پایین تر کاری کنند تا مانند لیگ های اروپایی این انگیزه تا روز آخر برای همه تیم ها وجود داشته باشد.