محسن خلیلی بازیکن سال‌های نه چندان دور پرسپولیس که هم در دربی‌های پایتخت رفت و برگشت گل زد با بیان این که شکست برابر نفت شوک بدی به تیم محبوبش وارد شد تصریح کرد از نظر مباحث فنی و فوتبالی در بین سه مدعی پرسپولیس از دو رقیب دیگرش برای تصاحب جام سرتر است و به همین خاطر شانس بسیار زیادی برای قهرمانی دارد.

 

تلنگر و شوک بدی به پرسپولیس خورد

در این که کدام تیم قهرمان می‌شود کمی کار برای پیش بینی پیچیده شد. شاید اگر قبل از بازی‌های هفته قبل این سئوال را از من می‌پرسیدند راحت‌تر می‌توانستم جواب بدهم اما با وجود شوک بدی که به پرسپولیس در مقابل نفت وارد شد و به تیم تلنگر خورد اعتقاد دارم این تیم همچنان با نمایشی که ارائه می‌دهد و از نظر بدنی بسیار آماده‌تر از بقیه تیم‌هاست، شانس نخست قهرمانی این فصل است.

 

پرسپولیس همیشه شخصیت قهرمانی را دارد

شخصیت قهرمانی در پرسپولیس همیشه وجود دارد حتی الان که تیم جوان شده و و بسیاری نگران حاشیه‌های وارد شده به آن بعد از شکست برابر نفت هستند. جوان هستند و در معرض خطر حاشیه اما از یک سو این جوانان انگیزه‌های زیادی دارند و حمایت هزاران هزار نفر طرفدار را پشت سر خود می‌بینند به همین خاطر من نگرانی از بابت شخصیت قهرمانی در پرسپولیس ندارم و فارغ از هر نتیجه‌ای که در بازی‌های این هفته رقم بخورد اعتقاد دارم این تیم پرسپولیس می‌تواند در بازی برابر راه آهن در هفته پایانی با حضور تماشاگران پرشورش شبی به یادماندنی را رقم بزند.

 

از نظر فوتبالی تیم برانکو یک سرو گردن بالاتر است

تیمی می‌تواند در دو هفته باقی مانده موفق باشد و قهرمان شود که از نظر فوتبالی ارائه دهنده نمایش بهتری باشد که از این حیث نه به نظر من که به اعتقاد همه فوتبالی‌ها پرسپولیس در حال حاضر یک سرو گردن بالاتر از استقلال و استقلال خوزستان است چون فوتبالی که بازی می‌کند واقعاً زیباست و جذابیت‌های زیادی دارد.

 

تغییرات در دفاع و دروازه کار دست برانکو داد

بدون شک تنها ضعف این پرسپولیس که همه کارشناسان اهل فن هم راجع به آن صحبت کردند در ساختار تدافعی و درون دروازه بود که جلوی نفت خودش را به خوبی نشان داد. دلیل آن هم برمی گردد به تغییرات مکرری که برانکو در طول فصل انجام داد و در نهایت هم نتوانست بهترین چیدمان را پیدا کند و کار دستش داد. شاید اگر هماهنگی بیشتری در این دو نقطه ایجاد می‌شد تیم یکدست و روان‌تری از پرسپولیس می‌دیدیم.

 

90 درصد جام برای پرسپولیس است

با تمام اوصاف من شانس قهرمانی این پرسپولیس در لیگ پانزدهم را 90 درصد می دانم و امیدوارم روز پایانی فصل جلوی 100 هزار طرفدار در آزادی شاهد بالا رفتن جام توسط بازیکنان این تیم باشیم. عنوانی که واقعاً لیاقتش را دارند چون تیمی نبود که در این فصل به زیبایی پرسپولیس فوتبال بازی کند.