دژاگه تکلیف تیم فصل  آینده اش را مشخص کرد+عکس

در پی نتایج ضعیفی که العربی کسب کرد بسیاری ار رسانه ها و طرفداران این تیم خواستار برکناری جان فرانکو زولا بودند به خصوص که این مربی ایتالیایی سرشناس با صرف هزینه های گزاف بازیکنان و ستاره های زیادی را به خدمت گرفت اما در هر سه جام این فصل ناکام بود. اشکان دژاگه ستاره ایرانی العربی که کاپیتان دوم تیم هم محسوب می شود امروز در مصاحبه ای با الوطن به تشریح وضعیت تیم پرداخت.

 

دو سال دیگر در العربی می مانم

من تا الان هیچ صحبتی با مسئولان العربی انجام ندادم و در مورد این موضوع فکر هم نمی‌کنم چون تا دو سال دیگر با این باشگاه قرارداد دارم و تمام تلاشم این است که مفید باشم .من هم صحبت‌های زیادی در مورد جدایی بازیکنان خارجی شنیده‌ام ولی به آنها اهمیت نمی‌دهم چون هیچ مسئولی در این باشگاه با من صحبت نکرده است. من باید تا پایان قراردادم به باشگاه متعهد باشم و به چیز دیگری فکر نمی‌کنم.

 

برای فصل باید بهتر برنامه ریزی کنیم

ما فصل بسیار سختی داشتیم به خصوص که در ابتدا نتایج خوبی گرفتیم و جزو 4 تیم اول بودیم. اما متاسفانه مصدومان زیادی در تیم ما وجود داشت که باعث شد نتایج ابتدای فصل مان را از دست بدهیم. همین عوامل منجر شد تا فصل خوب تمام نشود اما مطمئنا باید برای فصل بعد برنامه‌ریزی مناسبی کنیم تا نتایج خوبی بدست بیاوریم.

 

مشکل العربی زولا نبود بلکه شخصیت تیم بود

مشکل العربی زولا نیست. بسیاری از مربیان به اینجا آمدند اما نتایج خوبی نگرفتند. زولا آنچه در توان داشته برای تیم گذاشته و یک مربی بزرگ و مشهور است. حتی اگر بهترین مربی جهان به العربی بیاید اما تیم مانند یک خانواده هماهنگ نباشد و خوب بازی نکند چیزی عایدمان نمی‌شود. العربی بازیکنان خوبی دارد و خوب هم بازی می‌کرد. امسال مقابل تیم‌های بزرگی مثل لخویا و الجیش نتایج خوبی گرفتیم اما چیزی که العربی نیاز دارد شخصیت قهرمانی است. تیم باید تا آخر فصل بازی‌ها را ببرد و در تمام دقایق بازی برای قهرمانی بجنگد که البته این کار آسانی نیست. من یک بار با تیم زیر 21 سال آلمان قهرمان اروپا شدم و می‌دانم که تا آخرین لحظه جنگیدن کار بسیار سختی است.

 

مصدومیت های من به خاطر فشار زیاد بود

من در این فصل به خاطر فشارهای زیاد و تمرینات و بازی‌ها به همراه العربی و تیم ملی ایران مصدوم شدم. حتما می‌دانید سفرهای هوایی روی عملکرد بازیکنان تاثیرگذار است. من نمی‌خواهم از دلایل مصدومیتم صحبت کنم چون از این اتفاقات در فوتبال رخ می‌دهد ولی تاکید می‌کنم کادر پزشکی العربی خیلی به من کمک کرد و از آن‌ها تشکر می‌کنم.در مورد آینده نمی‌توانم صحبتی کنم چون همه چیز دست خداوند است. در مورد حضورم در دوحه هم باید بگویم که این روزها کنار تیم تمرین می‌کنم و خانواده‌ام را در آلمان ترک کرده‌ام. قبل از اینکه به اردوی تیم ملی ایران ملحق شوم به خانواده‌ام سر خواهم زد.

 

قطر دشوارترین رقیب ایران در راه جام جهانی است

من هم قبول دارم تیم ملی قطر پیشرفت خوبی داشته و تمام بازی‌های خود بجز مسابقه آخر را پیروز شده است کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران هم خوب می‌داند که قطر پیشرفت کرده و چندین بار در این مورد اشاره داشته است. به نظرم شانس صعود برای همه وجود دارد و گروه ما نیز بسیار سخت است. زیرا در کنار ما تیم‌های قدرتمندی مثل کره جنوبی و سوریه حضور دارند اما امیدوارم ایران و قطر از این مرحله به جام جهانی بروند. این بازی به نظرم سخت خواهد بود زیرا هر دو تیم به مرحله نهایی رسیدند و به نظرم این مرحله خطرناک است. ما باید بازی‌های خانگی خود را ببریم و سه امتیازها را بگیریم چون می دانیم که صعود به جام جهانی افتخاری بزرگ است.